Veselinov, D., Prtljaga, S., Činč, E. (2016). Refleksije progresivističkih teorija obrazovanja i vaspitanja na aktuelnu didaktičku praksu. U: M. Vantić Tanjić, M. Nikolić (ured.), Unapređenje kvalitete života djece i mladih (363-371). Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih.
Веселинов, Д., Пртљага, С. (2016). Хеуристички дидактичко-методички аспекти подстицања метакогнитивних стратегија учења даровитих ученика у настави Природе и друштва. У: Г. Гојков, А. Стојановић (уред.), Даровити и дидактичка култура (стр. 361-371). Вршац: Висока школа струковних студија за васпитаче „Михаило Палов”.
Веселинов, Д., Пртљага, С. (2016). Когнитивне и метакогнитивне стратегије учења – детерминанте саморегулисаног учења. У: Ј. Станисављевић (уред.), Предметне дидактике – путокази за унапређење наставе (стр. 19). Београд: Друштво предметних дидактичара Србије.
Пртљага, С., Веселинов, Д. Игњатовић, А. (2015). Предшколска установа и даровити. У: Видановић, Д. (уред.) (2015). Холистички приступ у предшколској педагогији - теорија и пракса (стр. 359-367). Пирот: Висока школа струковних студија за образовање васпитача.