Đorđević, T., Đorđević, M. (2019). Recognizing emotions, attachment and mentalization capacity. International Journal of Education and Psychology in the Community IJEPC, 7-26.
Ђорђевић, T. С. (2016). Димензије афективне везаности као предиктори нивоа емоционалне интелигенције. Синтезе – часопис за педагошке науке, књижевност и културу (10), Висока школа струковних студија за васпитаче, Крушевац, стр. 97-112.
Ђорђевић, Т. С. (2018). Улога адолесцентског самопоимања и породичног функционисања у електронском насиљу. Узданица - часопис за језик, књижевност, уметност и педагошке науке, Факултет педагошких наука Универзитета у Крагујевцу (Јагодина), год.XV, бр.1, стр. 93-120.
Ђорђевић, Т. С, Анђелић, М. (2017). Вршњачко насиље, селф-концепт и породични односи у адолесцентном добу. Тематски зборник радова VIII Међународне научно-стручне конференције „Унапређење квалитете живота дјеце и младих“. (471-478). Аранђеловац: Удружење за подршку и креативни развој дјеце и младих. Едукацијско- рехабилитацијски факултет Универзитета у Тузли. ISSN 1986-9886.
Ђорђевић, М., Станојевић, Д., Ђорђевић, Т. (2020). Трагедија селфија, Зборник са међународног научног скупа, Филозофија медија: Медији и усамљеност, ФПНЈ, Јагодина, Естетичко друштво Србије, Београд.