Odštampajte ovu stranicu
Datum kreiranja: 02.09.2022.

Kristina Ranđelović

Dodatne informacije

  • Lični podaci

  • Obrazovanje

  • Fakultet: Filozofski fakultet
  • Spisak publikacija

  • Radovi u časopisima sa IMPACT faktorom:

    Ranđelović, D.  Minić, J. & Ranđelović, K. (2021). National identity of secondary school students in the Republic of Serbia. Sociološki pregled, 55(3), 1018-1054.

  • Radovi u ostalim časopisima:

    Lazović N., Ranđelović K., (2022). The authoritarian father: the predictive role of
    conflict resolution styles and the attachment dimension. Facta Universitatis Series:
    Philosophy, Sociology, Psyschology and History, 21 (1), 49-60.


    Ranđelović, K. M., Goljović, N., & Mladenović, N. (2021). Афективна везаност и успешност партнерског односа: медијациона улога праштања. Зборник радова Филозофског факултета у Приштини, 51(4), 431-454.


    Ranđelović, K., Goljović, N., (2020). Breakup grief - the difference between initiator and non-initiator depending on coping strategy and attachment. Collection of papers of the Faculty of Philosophy of the University of Priština L (3).


    Ранђеловић, К., Тодић-Јакшић, T. (2020). Приказ инструмената за процену личности – структурални тест личности и Маховер. Зборник радова филозофског факултета Универзитета у Приштини L (1) (стр. 313-332).

  • Radovi na naučnim skupovima međunarodnog značaja:

    Opsenica Kostić, J., Ranđelović, K. (2022). Digital distractions: Learning in multitasking environment. In: C. Pracana, M. Wang (eds.). International Psychological Applications Conference and Trends (InPACT) (55-56). Madeira Island: World Institute for Advanced Research and Science.


    Ranđelović, K., Opsenica Kostić, J. (2022). Boredom and online learning motivated attention and regulation strategies during Covid-19. In: C. Pracana, M. Wang (eds.). International Psychological Applications Conference and Trends (InPACT) (54-55). Madeira Island: World Institute for Advanced Research and Science. 


    Ranđelović, K., Minić, J., (2021). Academic control and achievement: the mediating role of boredom during online teaching. In: I., Janković, M., Spasić Šnele (eds.). Psychology in the function of the well-being of the individual and society, (117-118). Niš : Faculty of Philosophy


    Ранђеловић К., Гољовић Н., Младеновић Н., (2019). Kњига резимеа са научног скупа са међународним учешћем Изазови сазревања у XXI веку. Стратегије превладавања након раскида: статус иницијатора. Ниш: Студентски културни центар. 


    Давидовић Ракић Ј., Ранђеловић К., (2019). Зборник резимеа са научног скупа са међународним учешћем „Наука без граница 3“. Самопроцена односа са вршњацима и члановима породице као предиктори самопоштовања код деце из Лепосавића и Новог Сада. Косовска Митровица: Филозофски факултет Универзитета у Приштини.


    Mladenović, N., Goljović, N., Ranđelović, K. (2019). Book of abstracts of 15th conference Days of Applied Psychology - Psychological Research and Practice. Aspects of Father’s Job Satisfaction and Their Involvement in Child Care and Reparing (pp. 90-91). Niš: Faculty of Philosophy, University of Niš.


    Ранђеловић К., Младеновић Н., (2019). Зборник резимеа са научног скупа са међународним учешћем Иновативни приступи васпитању и образовању: стање, дилеме и перспективе. Перципирани васпитни став родитеља као предиктор асертивности студената (стр. 69-70). Лепосавић: Учитељски факултет Универзитета у Приштини


    Гољовић Н., Младеновић Н., Ранђеловић К., (2019). Зборник резимеа са 67. научно стручног скупа - конгрес психолога Србије. Афективна везаност и стратегије раскида љубавних веза: Постоји ли фактор саосећајности? Београд: Друштво психолога Србије.


    Младеновић Н., Костић Е., Димковић О., Ранђеловић К., (2018). Зборник сажетака са IX научног скупа са међународним учешћем Наука и настава данас. Особине личности као предиктори прокастринације код студената (стр. 20-21). Бијељина: Педагошки факултет Универзитета у источном Сарајеву. 


    Jovanović, J., Ranđelović, K., Babić Antić, J., (2018). Class efficiency of problem-based and lecturing-based teaching – cognitive and emotional parameters. The European Conference on Educational Research (ECER 2018), Inclusion and Exclusion, Ressources for Educational Research, Bolcanо, Italy.


    Mladenović N., Ranđelović K., (2018). Book of apstracts of 14th International Conference DAYS OF APPLIED PSYCHOLOGY. Dimensions of attachment as predictors of anxiety and assertiveness (pp. 92 – 93). Niš: Faculty of Philosophy, University of Niš. 


    Ранђеловић К., Костић С., (2018). Зборник резимеа са научног скупа са међународним учешћем „Наука без граница 2“. Аспекти негативне емоционалности као предиктори агресивности и самопоштовања код адолесцената (стр. 217 – 218). Косовска Митровица: Филозофски факултет Универзитета у Приштини.


    Ранђеловић, К., Младеновић, Н., (2017). Научно стручна конференција са међународним учешћем, Ментално здравље у радном окружењу. Управљање временом и бригама (стр. 32-33). Ниш: Психолошко саветовалиште за студенте Студентског културног центра Ниш.


    Ранђеловић К., Ранђеловић Д., Давидовић Ракић Ј., (2018). Социодемографски корелати самопоштовања код младих. Међународни тематски зборник Наука без граница, том 3 - Образовање без граница (стр. 243 – 261). Косовска Митровица: Филозофски факултет Универзитета у Приштини.

  • Radovi na domaćim naučnim skupovima:

     

Poslednji put izmenjeno petak, 02 septembar 2022 15:23