Odštampajte ovu stranicu
Datum kreiranja: 21.09.2025.

Јелена А. Станковић

Dodatne informacije

  • Lični podaci

  • Datum rođenja: 27.04.1993.
  • Mesto rođenja: Leskovac
  • Obrazovanje

  • Fakultet: Ekonomski fakultet Univeziteta u Nišu
  • Odsek / Grupa / Smer: Marketing
  • Godina diplomiranja: 2016
  • Spisak publikacija

  • Radovi u časopisima sa IMPACT faktorom:
    1. Đukić, S. & Stanković, J. (2024). The influence of the Big Five, WOM communication and satisfaction on consumer loyalty in the Republic of Serbia. E and M Ekonomie a Management, 27(4), 211-229. https://doi.org/10.15240/tul/001/2024-5-023 
  • Radovi u ostalim časopisima:
    1. Stanković, J. (2018). Green marketing and green product. Economics of Sustainable Development, Vol. 2, 37-46. ISSN 2560-421X,  (М53)
    2. Станковић, Љ., Ђукић, С., & Станковић, Ј. (2019). Истраживање мотива и ставова потрошача према „Зеленим производима“ као основа за развијање маркетинг стратегије предузећа у Републици Србији. Маркетинг, 50(3), 167-178, ISSN 2334-8364 (Online)  (М51)
    3. Đukić, S., & Stanković, J. (2021). Research into unplanned purchases on the Serbian market, Journal of Strategic Management, 26(2), 42-53, ISSN 1821-3448   (M24)
    4. Ђорђевић, Б., Милановић, С., & Станковић, Ј. (2021). Утицај задовољства комуникацијом на задовољство послом - Пример запослених у Републици Србији, Економски хоризонти, 23(2), 173-187, ISSN: 1450-863X. doi:10.5937/ekonhor2102173D (M51)
    5. Stanković, J. (2022). The Role of the Consumer's Personality in Creating the Brand's Personality. Annals of Spiru Haret University. Economic Series, 22(4), 340-352, https://Doi.Org/10.26458/22418 (М51)
    6. Ђукић, С., & Станковић, Ј. (2022). Истраживање односа између карактеристика личности потрошача, личности бренда и лојалности потрошача. Маркетинг 53(3), 171-181. ISSN 2334-8364 (Online)  (М51)
    7. Станковић, Ј., & Ђукић, С. (2022). Личност бренда као детерминанта лојалности потрошача мобилних телефона и аутомобила у Републици Србији, Економске теме, 60(4), 513-531. (М51)
    8. Ђукић, С., Соколов Младеновић, С., & Станковић, Ј. (2023). Утицај програма лојалности на лојално понашање потрошача. Маркетинг, 54(3), 157-168. ISSN 2334-8364 (Online) (М51)
    9. Stanković, J., & Đukić, S. (2024). Effects of the loyalty program on store loyalty - the moderating role of membership duration. Economic Themes, 62(4), 503-520. https://doi.org/10.2478/ethemes-2024-0027
    10. Sokolov Mladenović, S., Đukić, S., & Stanković, J. (2025). The impact of Mobile Apps on Customer Loyalty in Omnichannel Retail. Ekonomski horizonti, 27(2), 151-167. https://doi.org/10.5937/ekonhor2502151S  (М24)
  • Radovi na naučnim skupovima međunarodnog značaja:
    1. Станковић, Ј., Ђукић, С., & Лепојевић, В., (2019). Мотиви и ограничења потрошача у куповини зелених производа у Србији. International conference: Conterporary economic trends: Technological development and challenges of competitiveness, редактори: проф. др Ђукић Т. и проф. др Раденковић-Јоцић Д., Економски факултет, Универзитет у Нишу, 225-235, UDC 316.728:502.131.1(497.11)     
    2. Станковић, Љ., Ђукић. С., & Станковић, Ј. (2019). Истраживање мотива и ставова потрошача према „Зеленим производима“ као основа за развијање маркетинг стратегије предузећа у Републици Србији. Зборник са научног скупа: Изазови савременог маркетинга, редактори: проф. др Станковић Љ. и проф. др Огњанов Г., Златибор 1-3. новембар, 12-25, ISBN: 978-86-7852-056-3    
    3. Станковић, Ј., & Милановић, С. (2019). Мотиви и ограничења потрошача у куповини органске хране у Србији. Интернационални научни симпозијум: Стратегијски менаџмент и системи подршке одлучивању у стратегијском менаџменту, Економски факултет у Суботици, 521-528, ISBN 978-86-7233-380-0 
    4. Ђукић, С., & Станковић, Ј. (2020). Истраживање непланираних куповина на Српском тржишту. Интернационални научни симпозијум: Стратегијски менаџмент и системи подршке одлучивању у стратегијском менаџменту, Економски факултет у Суботици, DOI: 10.46541/978-86-7233-386-2_24 
    5. Ђукић, С., & Станковић, Ј. (2020). Комуникациони капацитет дигиталних медија у стратегији маркетинг комуницирања предузећа у Републици Србији. International conference: Digital economy: Chances, risks, sustainable development, редактори: проф. др Ђукић Т. и проф. др Раденковић-Јоцић Д., Економски факултет у Нишу, 243-252, ISBN 978-86-6139-204-7         
    6. Ђукић, С., & Станковић, Ј. (2021). Истраживање односа између карактеристика личности потрошача, личности бренда и лојалности потрошача. Зборник са научног скупа: Изазови и перспективе маркетинга, редактори: проф. др Ханић Х. и проф. др. Вељковић С., Златибор 5-7. новембар, 114-125, ISBN-978-86-903768-1-0    
    7. Ђукић, С., & Станковић, Ј. (2021). Истраживање „Личности“ бренда као детерминанта лојалности потрошача мобилних телефона и аутомобила у Републици Србији. International conference: Emerging  trends  in global and  national  economy, редактори: проф. др Ђукић Т. и проф. др Раденковић-Јоцић Д., Економски факултет у Нишу, 193-202, ISBN 978-86-6139-222-1  
    8. Stanković, J. (2022). Use of digital marketing in the Republic of Serbia. International Conference on Management, Economics and Accounting - ICMEA,  Faculty of Economics at the "1 Decembrie 1918" University of Alba, Alba-Iulia 
    9. Stanković, J. (2022). Changing consumer habits in the conditions of a pandemic in the Republic of Serbia, 5th International Science Symposium: New Horizons in Science, Sarajevo-Bosnia-Herzegovina, 35-44   
    10. Ђукић, С., Лепојевић., В., & Станковић, Ј. (2022). Утицај пандемије вируса COVID-19 на навике потрошача у куповини и потрошњи. International conference: Post-pandemic economic challenges, редактори: проф. др Ђукић Т. и проф. др Раденковић-Јоцић Д., Економски факултет у Нишу, 271-279, ISBN 978-86-6139-228-3
    11. Stanković, J., & Đukić, S. (2023). Еlectronic communication as a means of generation of consumer loyalty. International Scientific Conference Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management, Subotica,  541-552.  DOI: 10.46541/978-86-7233-416-6_69 
    12. Станковић, Ј., & Ђукић., С. (2024) Утицај демографских карактеирстика потрошача на перципирање користи програма лојалности. Зборник са научног скупа: Регионални развој и демографски токови земаља Југоисточне Европе, редактори: проф. др Ђукић, Т. и проф. др Марјановић, В., Економски факултет, Универзитет у Нишу, 259-268 
    13. Đorđević, B., Đukić, S., Radosavljević, M., Milanović, S., & Stanković, J. (2024) Soft Skill for Successful Youth Enterprenurship: Analysis of the Focus Group Resutls. REDETE - Sustainability in Western Balkans in an Era of Uncertainty (Book of abstracts). ISSN 978-99976-57-30-5 
    14.  Stanković, J., Radosavljević, M., Milanović Zbiljić, S., & Stošić Panić, D. (2025). Evaluating soft skills approaches for strengthening youth entrepreneurship. 10th Business & Entrepreneurial Economics, 28th - 31st May - Dubrovnik – Croatia. ISSN: 2459-5225
  • Radovi na domaćim naučnim skupovima:
    1. Ђукић, С., Лепојевић., В., & Станковић Ј. (2018). Истраживање детерминанти потрошачког етноцентризма у Републици Србији. Зборник са научног скупа: Регионални развој и демографски токови земаља Југоисточне Европе, редактор: проф. др Глигоријевић Ж., Економски факултет, Универзитет у Нишу, 515-523, ISBN 978-86-6139-178-1   
    2. Станковић, Ј., & Здравковић, М. (2018). Демографски и економски развој у Топличком и Јабланичком округу. Зборник са научног скупа: Регионални развој и демографски токови земаља Југоисточне Европе, редактор: проф. др Глигоријевић, Ж., Економски факултет, Универзитет у Нишу, 365-374, ISBN 978-86-6139-155-2  
    3. Станковић, Ј., Здравковић, М., & Алексић, А., (2018). Управљање марком на друштвеним мрежама на примеру компаније Starbucks. 21. Међународна DQM конференција: Управљање квалитетом и поузданошћу, редактор: проф. др Папић Љ., Пријевор, 106-112, ISBN 978-86-86355-36-2  
    4. Станковић, Ј., Алексић, А., & Здравковић, М. (2019). Управљање производним програмом – пример компаније Proctar and Gamble. 22. Међународна DQM конференција: Управљање квалитетом и поузданошћу, редактор: проф. др Папић Љ., Пријевор, 212-217, ISBN 978-86-86355-39-3 
    5. Ђукић, С., & Станковић, Ј. (2019). Зелени маркетинг као извор конкурентске предности предузећа. II International Scientific Conference: Regional Development and Cross-border Cooperation, Пирот, редактори: проф. др Костић Д. и Stattev Vasilev S., ISBN 978-86-900497-0-7, 321-331  
    6. Алексић, А., & Станковић, Ј. (2019). Значај локалног економског развоја и улога органа самоуправе. Зборник са научног скупа: Регионални развој и демографски токови земаља Југоисточне Европе, редактор: проф. др Глигоријевић, Ж., Економски факултет, Универзитет у Нишу, 247-256, ISBN 978-86-6139-178-1  
    7. Алексић, А., & Станковић, Ј. (2020). Неједнаки регинални развој Србије и потреба коришћења регионалних потенцијала. Зборник са научног скупа: Регионални развој и демографски токови земаља Југоисточне Европе, редактори: проф. др Глигоријевић, Ж. и проф. др Ђукић, Т., Економски факултет, Универзитет у Нишу, 311-318, ISBN 978-86-6139-201-6   
    8. Станковић, Ј., & Ђукић., С. (2020). Истраживање утицаја деце у одлучивању о породичним куповинама у Републици Србији. Зборник са научног скупа: Регионални развој и демографски токови земаља Југоисточне Европе, редактори: проф. др Глигоријевић, Ж. и проф. др Ђукић, Т., Економски факултет, Универзитет у Нишу, 415-424, ISBN 978-86-6139-201-6            (М63)
    9. Ђукић, С., & Станковић, Ј. (2023). Електронска комуникација потрошача – анализа мотивационих фактора у Републици Србији. Зборник са научног скупа: Регионални развој и демографски токови земаља Југоисточне Европе, редактори: проф. др Глигоријевић, Ж. и проф. др Ђукић, Т., Економски факултет, Универзитет у Нишу, 495-503
Poslednji put izmenjeno nedelja, 21 septembar 2025 15:59