Odštampajte ovu stranicu
Datum kreiranja: 30.12.2013.

Sreten Cuzovic

Dodatne informacije

  • Lični podaci

  • Datum rođenja: 25.07.1955
  • Mesto rođenja: Otilovići
  • Obrazovanje

  • Fakultet: Ekonomski fakultet
  • Odsek / Grupa / Smer: Privredni razvoj i ekonomska politika
  • Godina diplomiranja: 1978.
  • Spisak publikacija

  • Monografije i poglavlja u monografijama:

    1. Kvalitet u funkciji efikasnosti trgovinskog menadžmenta, poglavlje u monografiji Menadžment i transformacija preduzeća, Ekonomski fakultet, Kragujevac, 1995, str. 266-275.

    2. Mala privreda i preduzetništvo u sklopu strategije ekonomskog oporavka zemlje, poglavlje u monografiji Problemi razvoja i strukturne promene privrede Srbije, Ekonomski fakultet, Kragujevac, 1995, str. 259-267.

    3. Trgovina u uslovima tranzicije privrednog sistema, poglavlje u monografiji Rast i strukturne promene privrede Srbije u uslovima tranzicije, Ekonomski fakultet, Kragujevac, 1996, str. 301-305.

    4. Kvalitet u marketing strategiji trgovinskog preduzeća, poglavlje u monografiji Izazovi menadžmenta i marketinga u globalnom okruženju, Ekonomski fakultet, Beograd, 1998, str. 439-446.

    5. Naučno-tehnički progres kao nezamenjiv faktor funkcionisanja jugoslovenske privrede, poglavlje u monografiji Rast, strukturne promene i funkcionisanje privrede Srbije, Ekonomski fakultet u Nišu i Kragujevcu, 1998, str. 341-349.

    6. Strategija elektronske trgovine na bazi EDI tehnologije, poglavlje u monografiji Strategijsko upravljanje proizvodnjom malih i srednjih preduzeća u uslovima tranzicije, Ekonomske teme, br. 5, Ekonomski fakultet, Niš, 2002, str. 52-57.

    7. Standardizacija i kvalitet, Poglavlje u monografiji Strategija i politika razvoja trgovine, Ekonomski fakultet, Ministarstvo trgovine, Beograd, 2003.

    8. Izvori konkurentske prednosti trgovinskih preduzeća u Srbiji, Tematski zbornik Razvijanje konkurentske prednosti preduzeća u  Srbiji u uslovima evropskih integracija, Ekonomski fakultet, Niš, 2007. str. 173-193. (koautor Sokolov-Mladenović, S.)

    9. Standardizacija i sertifikacija proizvoda i Uslovi za obavljanje elektronske trgovine, poglavlje u Monografiji Strategija i politika trgovine Republike Srbije, Ministarstvo trgovine, Ekonomski fakultet, Beograd, 2008, str. 345-353.

    10. Institucionalne pretpostavke razvoja trgovinskog sektora Srbije u funkciji konkurentske prednosti, Tematski zbornik Razvijanje konkurentske prednosti preduzeća u Srbiji u uslovima evropskih integracija, Ekonomski fakultet, Niš, 2008, str. 281-297. (koautor Sokolov-Mladenović, S.)

    11. Kreiranje konkurentske prednosti trgovinskih kompanija u uslovima ekonomske krize, Tematski zbornik Razvijanje konkurentske prednosti preduzeća u Srbiji u uslovima evropskih integracija, Ekonomski fakultet, Niš, 2009, str. 147-166. (koautor Sokolov-Mladenović, S.)

    12. Franšizing kao model samozapošljavanja, poglavlje u monografiji Institucionalne promene kao determinanta privrednog razvoja Srbije, Ekonomski fakultet, Kragujevac, 2009, str. 212-217.

    13. Ekonomski motivi i šanse za razvoj franšizinga u Srbiji, Poglavlje u monografiji Institucionalne promene kao determinanta privrednog razvoja Srbije, Ekonomski fakultet, Kragujevac, 2011, str. 247-259. (koautori Sokolov-Mladenović, S. i Đ. Ćuzović)

    14. Kreiranje konkurentske prednosti preduzeća u Srbiji u uslovima internacionalizacije trgovine,  poglavlje u monografiji Novi metodi menadžmenta i marketinga u podizanju konkurentnosti srpske privrede, Ekonomski fakultet, Beograd, 2011, str. 305-319 (koautor Sokolov-Mladenović, S.) 

    15. Contradictions of trade internationalization – market strengths and weaknesses, Selected papers presented at the conference EACES Workshop “Market failures and the roles of institutions“, Miločer, 2011, str. 259-279 (koautor Sokolov-Mladenović, S.)

    16. Quality Service as a tool for positioning trade companies, Selected papers presented at the conference Economic and Social Development 1st International Scientific Conference, Frankfurt, 2012, str. 33-44 (koautor Sokolov-Mladenović, S.)

    17. Trade in terms of ecological economy, Monograph Challenges for the Trade of Central and Southeast Europe, Emerald, United Kingdom, 2013, str. 37-53 (koautor Sokolov-Mladenović, S.) 

    18. Implementation of Tehnological Innovations in Trade-Opportunity for Foreign Investment in Republic of Serbia, Monographs “Possibilities and Perspectives for Foreign Direct Investments in the Republic of Serbia”, Institute of International Politics and Economics, Belgrade, 2014, str. 401-418, ISBN 978-86-7067-204-8, M14

    19. Managing environmental component of sustainable development in trade sector of Serbia (chapter 3), in: Green Economy in the Western Balkans: Towards a Sustainable Future (eds. Renko, S., Pestek, A.), Emerald Publishing Limited, 2017, str. 139-171, ISBN: 9781787145009, (koautor Sokolov-Mladenović, S.), M13

    20. Impact of innovation on trade development – evidence from Serbia, Conference Proceeding ECONOMIC POLICY FOR SMART, INCLUSIVE AND SUSTAINABLE GROWTH, (eds. Dragan Stojkovic, Milos Bozovic, Sasa Randjelovic), Faculty of Economics, Belgrade, 2017, pp. 345-366.,  ISBN 978-86-403-1535-7 (koautor Sokolov-Mladenović, S.), M14

    21. Kreiranje „paketa ponude“ trgovinskih kompanija u uslovima internacionalizacije, Tematski zbornik „Antikrizne politike i postkrizni procesi: izazovi ekonomske nauke“, 2014, str. 309-320, ISBN 978-86-6139-095-1 (koautor Sokolov-Mladenović, S.) M45

    22. Modeli internacionalizacije trgovine (teorija i praksa), Tematski zbornik „Antikrizne politike i postkrizni procesi: izazovi ekonomske nauke“, Ekonomski fakultet, Niš, (urednici: prof. dr Jadranka Đurović Todorović i prof. dr Marija Radosavljević), 2016, str. 269-287. (ISBN 978-86-6139-114-9),  (koautor Sokolov-Mladenović, S.) M45

    23. Trgovinska politika kao faktor razvoja trgovine, Tematski zbornik „Konkurentnost i održivi razvoj privrede Republike Srbije, Ekonomski fakultet, Niš, (urednici: prof. dr Jadranka Đurović Todorović i prof. dr Marija Radosavljević), 2017, str. 217-232. (ISBN 978‐86‐6139-144-6),  (koautor Sokolov-Mladenović, S.) M45

    24. Stanje i perspektive razvoja politike zaštite potrošača na tržištu Republike Srbije, Tematski zbornik „Menadžment i marketing-trendovi i uticaji na efikasnost tržišta u Republici Srbiji“, Ekonomski fakultet, Beograd, (urednici: Janićijević, N., Grubor, A., Končar, J., Petković, G.), 2017, str. 191-208. (ISBN 978-86-403-1538-8), (koautori: Sokolov-Mladenović, S., Ćuzović, Đ.) M44 

    25. Ćuzović, S., Sokolov Mladenović, S. (2018). Socio-ekonomske implikacije razvoja trgovinskih centara na malo. Tematski zbornik Konkurentnost i održivi razvoj privrede Republike Srbije (redaktori Đurović Todorović, J., Radosavljević, M.), Ekonomski fakultet Univerziteta u Nišu, str. 207-221. (ISBN 978-86-6139-161-3) (M45)

    26. Ćuzović, S., Sokolov Mladenović, S., Ćuzović, Đ. (2018). Elektronska trgovina-principi, struktura, razvoj. Niš: Ekonomski fakultet. 284. str. (ISBN 978-86-6139-167-5) (M42)

    27. Ćuzović, S., Sokolov Mladenović, S. (2019). Upravljanje trgovinskom markom u savremenim tržišnim i tehnološkim uslovima. Zbornik radova Digitalna transformacija u funkciji privrednog razvoja Republike Srbije (redaktori Đukić, T., Radenković Jocić, D.), Ekonomski fakultet Univerziteta u Nišu, str. 209-227. (ISBN  978-86-6139-196-5) (M45)

    28. Ćuzović, S., Sokolov Mladenović, S. (2020). Izazovi digitalne transformacije trgovinskog sektora. Zbornik radova Digitalna transformacija u funkciji privrednog razvoja Republike Srbije, Ekonomski fakultet Univerziteta u Nišu (redaktori Đukić, T., Radenković Jocić, D.), str. 239-255. (ISBN 978-86-6139-209-2) (M45)

     

  • Knjige i udžbenici:

    1. Nabavka u savremenim tržišnim i tehnološkim uslovima, Jugoslovenska akademija za marketing-Centar za marketing, informatiku i komunikacije (CEMIK), Novi Sad, 1995.

    2. Naučno-tehnički progres u trgovini, Studentski izdavački centar, Niš, 1996.

    3. Menadžment inovacijama u trgovini, Čigoja, Beograd, 2000.

    4. Inovacije u trgovinskom menadžmentu, Ekonomski fakultet, Niš, 2010. (koautor Ivanović, P.)

    5. Menadžment kvalitetom u trgovini, Ekonomski fakultet, Niš, 2010.

    6. Menadžment nabavke, Ekonomski fakultet, Niš, 2011.

    7. Trgovina-principi, struktura, razvoj, Ekonomski fakultet, Niš, 2013.

    8. Inovacije u trgovinskom menadžmentu, treće izdanje, Ekonomski fakultet, Niš, 2017. (koautor Ivanović, P.)

  • Radovi u časopisima sa IMPACT faktorom:
    1. A new approach of the European union internationalization of the quality system, TECHNICS TECHNOLOGIES EDUCATION MANAGEMENT (TTEM), Vol. 6, No 2, 2011, str. 415-422 (koautor Sokolov-Mladenović, S., Ćuzović, Đ.)
    2. Business performances of trade in conditions of Serbian economic crisis, Metalurgia International, No 6, 2013, str. 222-225 (koautori koautor Sokolov-Mladenović, S., Mladenović, I.)
    3. Impact of Retail Formats on the Development of Food Retailing. Entrepreneurial Business and Economics Review, 5(1), str. 11-26, DOI: http://dx.doi.org/10.15678/EBER.2017.050101 (koautori Sokolov-Mladenović, S., Ćuzović, Đ.) M23
    4. Sokolov Mladenović, S., Ćuzović, S., Mladenović, I., & Stojković, D. (2020). The Importance of Food Control for Retail Development – Evidence Using Adaptive Neuro-Fuzzy Inference System Approach. Engineering Economics, 31(5), 575-583. ISSN 1392-2785.  https://doi.org/10.5755/j01.ee.31.5.24484 SSCI, petogodišnji IF 2019: 1.028 (M23)

  • Radovi u ostalim časopisima:

    1. Razvoj i drugih-trajna orijentacija Zavoda "Crvena zastava", Poslovna politika, br. 9, 1987, str. 29-31.

    2. Zalihe kao faktor rentabilnosti poslovanja OUR-a, Ekonomika, br. 1, 1988, str. 11-15.

    3. Marketing koncepcija nabavke proizvodnih OUR-a, Poslovna politika, br. 4, 1988, str. 35-39.

    4. Samoupravni akt o stvaralaštvu, Pronalazač-časopis Saveza inovatora Bosne i Hercegovine, br. 67, 1988, str. 36-37.

    5. Mala privreda-izostao suštinski zaokret, Privredne novine, br. 23, 1989, Sarajevo, str. 10-12.

    6. Politika i koncepcija nabavke, ključni faktor strategije nabavke, Planiranje i analiza poslovanja, br. 7, Beograd, 1990, str. 22+26.

    7. Informacije kao osnova za donošenje poslovnih odluka sa posebnim osvrtom na komercijalnu funkciju jednog složenog društvenog preduzeća, Poslovna politika, br. 4-5, Beograd, 1990, str. 160-163.

    8. Pretpostavke bržeg razvoja male privrede, Poslovna politika, br. 6, Beograd, 1989, str. 19-21.

    9. Uloga male privrede (malih preduzeća) u afirmaciji tržišne privrede, Ekonomika, br. 3-4, Niš, 1992, str. 76-84.

    10. Problemi uspostavljanja saradnje velike korporacije sa malom privredom (iskustva u automobilskoj industriji-deoničarskom društvu Zastava jugo automobili iz Kragujevca), Ekonomske teme, br. 1-2, Niš, 1992. str. 79-86.

    11. Mogućnosti primene franšizinga kao oblika saradnje velike privrede s malom, Ekonomika, br. 3, Beogra, 1992, str. 18-23.

    12. Uloga male privrede u afirmaciji tržišne privrede, Ekonomika, br. 8-9, Beograd, 1992, str. 13-17.

    13. Franšizing kao oblik saradnje velike i male privrede-primer SDP Zastava Kragujevac, Nova trgovina, br. 5-6, Beograd, 1992, str. 27-35.

    14. Mala privreda i preduzetništvo od odgovorne ka tržišnoj ekonomiji, Direktor, br. 4-5, Beograd, 1993, str. 62-64.

    15. Nužnost strategijskog pristupa u nabavnom poslovanju, Nova trgovina, br. 1-2, Beograd, 1994, str. 23-25.

    16. Menjanje privredne strukture razvojem male privrede, Poslovna politika, br. 7-8, Beograd, str. 24-28.

    17. Upravljanje kvalitetom dobavljača (podisporučioca), Ekonomske teme, br. 1-2, Niš, 1994, str. 243-251.

    18. Mesto i značaj informacionog sistema u trgovini, Nova trgovina, br. 5-6Beograd, 1994, str. 24-29.

    19. Franšizing u praksi-šanse, ograničenja i primena u automobilskoj industriji kod nas, Industrija, br. 1-2, Beograd, 1994, str. 75-94.

    20. Izbor dobavljača kao ključna pretpostavka uspešne strategije nabavke, Ekonomika, br. 1-2, Niš, 1995, str. 43-49.

    21. Uloga savremene informatike u razvoju trgovine, Nova trgovina, br. 1-2, Beograd, 1995, str. 32-35.

    22. Doprinos prof. dr Živorada Zlatkovića razvoju teorije i prakse franšizinga, Ekonomika-40 godina rada, 1995, str. 34-37.

    23. Informatika u trgovini, INFO, br. 6, Beograd, 1995, str. 326-329.

    24. Elektronska razmena podataka (EDI) u funkciji informatizacije trgovine, Nova trgovina, br. 5-6, Beograd, 1996, str. 51-54.

    25. Trgovinski menadžment u savlađivanju tajne kvaliteta ISO 9000, Nova trgovina, br. 7-8, Beograd, 1996, str. 31-35.

    26. Naučno-tehnički progres u funkciji razvoja savremene trgovine, Nova trgovina-jubilarni broj 50 godina, Beograd, 1998, str. 208-214.

    27. Edinota sistama za nomerirane, simvolizirane i indentificirane na artikulite, Altemativi, br. 12-13, Sofija, 1998, str. 32-39.

    28. Trgovina-teorija i praksa (prikaz), Nova trgovina, br. 1-4, Beograd, 1994, str. 62-64.

    29. Kvalitet asortimana-marketinški čin saradnje potrošača, trgovine i proizvođača, Nova trgovina, br. 11-12, Beograd, 1999, str. 11-12.

    30. Ekološki izazovi trgovinskom menadžmentu, Kvalitet, br. 11, Beograd, 1999, str. 39-43.

    31. Kulturne implikacije naučno-tehnološke revolucije (prikaz), Direktor, br. 1-2, Beograd, 2000, str. 63.

    32. Marketing (prikaz), Ekonomika, br. 1-2, Beograd, 2000, str. 58.

    33. Eko-trgovina na pragu novog milenijuma, Računovodstvo i finansije, Podgorica, br. 9, 2000, str. 35-41.

    34. Franšizing-tranzicija u postkapitalistički privredni sistem (prikaz), Marketing, , br. 1, Beograd, 2000, str. 43.

    35. Menadžment ukupnog kvaliteta (TQM)-marketinški uslovljen proces promenama u poslovanju preduzeća, Računovodstvo i finansije, br. 11, Podgorica, 2000, str. 105-112 (koautor Ivanović, P.)

    36. Marketing-principi za menadžment (prikaz), Nova trgovina, br. 3-4, Beograd, 2000, str. 73-75.

    37. Eko pakovanje i globalizacija, Ekonomika, br. 6, Beograd, 2001, str. 168-170 (koautor Ivanović, P.)

    38. Eko-kvalitet u trgovini, Kvalitet, br. 7-8, Beograd, 2002, str. 46-48.

    39. Menadžment ukupnog kvaliteta (TQM) u trgovini, Kvalitet, br. 5-6, Beograd, 2002, str. 50-53 (koautor Milosavljević, S.)

    40. Društveno-ekonomska uslovljenost razvoja i primene elektronske trgovine u našoj zemlji, Nova trgovina, br. 10-12, Beograd, 2002, str. 52-56 (koautor Barac, N.)

    41. Inovativnost trgovinskih preduzeća posmatrana kroz prizmu EPOS inovacija, Poslovna politika, br. 1, Beograd, 2003, str. 20-24.

    42. Marketing informacioni sistem (MIS) u trgovini (principi za menadžment), Poslovna politika, br. 4, Beograd, 2003, str. 20-24.

    43. Internacionalizacija standarda komuniciranja u sistemu elektronske trgovine, Računovodstvo i finansije, br. 5, Podgorica, 2003, str. 56-64.

    44. Standardizacija informacione tehnologije u funkciji razvoja elektronske trgovine, Kvalitet, br. 6, Beograd, 2003, str. 88-94.

    45. Marketing menadžment kvaliteta u trgovini u funkciji zaštite potrošača, Ekonomske teme, br. 1, Niš, 2007, str. 247-256.

    46. Harmonizacija nacionalnog sistema kvaliteta i uključivanje naše privrede u savremene tržišne tokove, Računovodstvo, revizija i finansije, br. 3/2006, Podgorica, 2006, str. 43-50 (koautor Vuković, F.)

    47. Kreiranje domaće robne marke (stanje i perspektive), Ekonomika, br. 1, Niš, 2006, str. 52-59.

    48. Nacionalna strategija kvaliteta-preduslov za tržište Evropske unije,  Ekonomika, br. 1, Beograd, 2006, str. 14-19 (koautor Janković, M.)

    49. Trade of the Republic of Serbia – condition and perspectives, Facta Universitatis, Vol. 3, Nº 1, Niš, 2006, str. 39-50 (koautor Sokolov, S.)

    50. Unapređenje kvaliteta elektronske usluge u funkciji satisfakcije potrošača, Ekonomske teme, br. 2, Niš, 2009, str. 43-58 (koautor Sokolov-Mladenović, S.)

    51. Franšizing kao standardizovani model internacionalnog biznisa-kako postati svoj gazda i biti franšizant u Srbiji, nakon postpisivanja sporazuma između „Zastave“ i  „Fiata“, Ekonomika preduzeća, vol. 58, br. 7-8, Beograd, 2010, str. 339-347.

    52. Uloga trgovine u unapređenju robne razmene Srbije sa inostranstvom, Ekonomske teme, br. 3, Niš, 2011, str. 449-465. (koautor Sokolov-Mladenović, S.) 

    53. Legal and institutional framework for market and state regulating of the trade sector in Serbia, Montenegrin Journal of Economics, Vol. 3 (Special Issue), Podgorica, 2012, str. 119-130 (koautor koautor Sokolov-Mladenović, S.)

    54. Business pefrormances of the Serbian trade sector in conditions of internationalization, Industrija, Vol. XXXX, No. 4, Ekonomski institut, Beograd, 2012, 41-61 (koautori koautor Sokolov-Mladenović, S., Mladenović, I., Ćuzović, Đ.)

    55. Socio-economic framework for trade internationalization on the Serbian market, Montenegrin Journal of Economics, Vol. 8, Number 4, Podgorica, 2012, 79-94 (koautor koautor Sokolov-Mladenović, S.)

    56. Trgovina u uslovima Internet-web ekonomije (društveno-ekonomske pretpostavke i etička načela), Ekonomske teme, br. 2, 2012, str. 187-204 (koautor koautor Sokolov-Mladenović, S.)

    57. Marketinška dimenzija internacionalnih trgovinskih kompanija s posebnim osvrtom na tržište Srbije, Ekonomske teme, br. 4, 2012, str. 571-597 (koautor koautor Sokolov-Mladenović, S.)

    58. Estetizacija sistema kvaliteta u funkciji korporativne prepoznatljivosti trgovinskog preduzeća, Anali ekonomskog fakulteta u Subotici, Vol. 49, br. 30, 2013, str. 279-293 (koautor koautor Sokolov-Mladenović, S.)

    59. Strategije prilagođavanja trgovinskog sektora na ekonomsku krizu, ТЕМЕ, br. 1, 2013, str. 117-135 (koautor koautor Sokolov-Mladenović, S.)

    60. Sokolov Mladenović, S., Ćuzović, S. (2015) Kvalitet usluga u maloprodaji kao osnova donošenja odluka o kupovini, Marketing, Vol. 46, No. 1, str. 26-35. (ISSN 2334-8364) M51


    61. Ćuzović, S., Sokolov Mladenović, S. (2015) Pricing strategies of trade companies in economic crisis conditions, Macedonian international journal of marketing, Vol. 1, No. 2, pp. 118-124. (ISSN 1857-9795) M51 

    62.  Ćuzović, S., Sokolov Mladenović, S., Ristić, M. (2017). Trade sector adjustment strategies for economic crisis with a review of Agrokor crisis. Novi Ekonomist, Vol. 11, No 2, pp. 64-70. https://doi.org/10.7251/NOE1722064C (M53)

    63. Ćuzović, S., Sokolov Mladenović, S., Ćuzović, Đ. (2019). Тhe impact of social and cultural factors on success of trade internationalization. Business Excellence, Vol. 13, No 1, pp. 57-76. https://doi.org/10.22598/pi-be/2019.13.1.57 (ISSN  1846-3355) (M53)

  • Radovi na naučnim skupovima međunarodnog značaja:

    1. Marketinška instrumentalizacija eko-kvaliteta u trgovini, Međunarodni naučni skup Okruženje, menadžment, konkurentnost-SzmOrg, Zlatibor, 1998, str. 179-184.

    2. Informaciono-komunikacioni sistemi trgovine budućnosti, Međunarodni naučni skup YUINFO 99, Kopaonik, 1999, str. 123-125.

    3. Marketing koncept kvaliteta u trgovinskom menadžmentu,Međunarodni naučni skup Menadžment u privredama u tranziciji, Univerzitet u Nišu i UNNS Sofija, Niš, 1999, str. 261-269.

    4. Kako potrošačima ponuditi proizvod sa oznakom eko-ISO 14000, Međunarodni naučni skup Elektra i ISO 14000, Tara, 2000, str. 56-60.

    5. Eko standardima-ISO 14000 do eko proizvoda, Međunarodni naučni simpozijum Proizvodnja, prerada i plasman šljive i proizvoda od šljive, Koštunići, 2000, str. 349-357 (koautor Knežević, D.)

    6. Primena informacionih tehnologija u logistici u eri globalizacije, Međunarodni naučni skup HIPNEF 2002, Vrnjačka Banja, 2002, str. 529-533 (koautor Barac, N.)

    7. Strategija razvoja elektronske trgovine-poslovna izvrsnost menadžmenta u novom milenijumu, SYMORG Naučna konferencija međunarodnog značaja, Zlatibor, 2006, CD forma (koautor Vuković, F.)

    8. Quality strategy as the element of management and marketing joining the European union, 3rt Internationa Conference REGIONAL ECONOMIC COOPERATION IN SOUTH EASTERN EUROPE, Bankya, Bulgaria. ASECU (Association of South Eastern Europe Economic Universities), 2006, str. 369-380 (koautor Sokolov, S.)

    9. Total Quality Management in trade, International Conference People’s Friendship University of Russia, Moscow, 2007, str. 196-200 (koautor Sokolov-Mladenović, S.)

    10. Prednosti i izazovi razvoja franšizinga u Srbiji, Međunarodni naučni skup Izazovi ekonomske nauke i prakse u procesu pridruživanja EU,  Ekonomski fakultet, Niš, 2007, str. 291-302 (koautor Sokolov-Mladenović, S.)

    11. Strategies entry of international retail companies on serbian market, International Conference Commerce in contemporary society: theory and practise, Varna, 2008, str. 313-324 (koautor Sokolov-Mladenović, S.)

    12. Implications of  ethics in the trade internationalization process, International Scientific Conference Competitiveness in conditions of a global economy, Faculty of economics, Nis, 2008, str. 109-121 (koautor Sokolov-Mladenović, S.)

    13. Marketinška instrumentalizacija eko-kvaliteta u trgovini, SYMORG Naučna konferencija međunarodnog značaja, 2008, CD forma (koautor Vukosavljević, D.)

    14. Quality management in terms of trade internationalization, International Scientifice Conference The challenges of economic science and practice in 21st century, Faculty of Economics, Niš, 2010, str. 371-385 (koautori Sokolov-Mladenović, S., Ćuzović, Đ.)

    15. Importance-performance approach as a means of higher education service quality evaluation, an exploratory study, Međunarodna konferencija Razvoj poslovanja, Zenica, 2011, str. 403-416 (koautori Rajić, T., Milijić, N., Živković, D.)

    16. Berzanska trgovina kao preduslov internacionalizacije tržišta, Međunarodni naučni skup Poslovno okruženje u Srbiji i svetska ekonomska kriza, Visoka poslovna škola strukovnih studija, Novi Sad, 2009, CD rad u celini (koautor Ćuzović, Đ.)

    17. Quality management in terms of trade internationalization, International Scientifice Conference „The challenges of economic science and practice in 21st century“, Faculty of Economics, Niš, 2010, str. 371-385 (koautori Sokolov-Mladenović, S., Ćuzović, Đ.)

    18. Electronic commerce – a new paradigm internationalization of market, 3rd International Scientific Conference EUROBRAND, Kladovo, 2011, str. 61-71. (koautori koautor Sokolov-Mladenović, S., Đ. Ćuzović)

    19. Strategies of trade internationalization on serbian market, International Scientific Conference „Distributive trade as SEE and CEE development driver“, Zagreb, 2011, str. 290-301. (koautor koautor Sokolov-Mladenović, S.)

    20. Information and communications technologies in the function of creating a global market and the internationalization of trade, International Conference SYMORG 2012, Zlatibor, 2012, CD форма (koautori koautor Sokolov-Mladenović, S., Ćuzović, Đ.)

    21. Važnost partnerstva trgovine i proizvođača u opskrbnom lancu za osiguranje kvalitete asortimana proizvoda, Međunarodna konferencija "Perspektive trgovine 2013: Odnosi u lancima opskrbe", Zagreb, novembar 2013, str. 134-152 (koautor koautor Sokolov-Mladenović, S.)

    22. Specificity of range of products in terms of internationalization of trade, International Scientifice Conference "Sustainable agriculture and rural development in terms of the Republic of Serbia strategic goals realization within the Danube region", Topola, decembar, 2013, str. 626-643 (koautor koautor Sokolov-Mladenović, S.)

    23. Franšizing-inovacioni model preduzetništva, III Međunarodna konferencija "Kriza i inovacije kroz prizmu preduzetništva", Podgorica, septembar 2013. (koautor koautor Sokolov-Mladenović, S.)

    24. The effects of internationalization of trade on employment in Serbia, International Conference "Economic Sciences on the Crossroad", Beograd, decembar 2013. (koautor koautor Sokolov-Mladenović, S.) 

    25. Marketing instrumentalisation of HACCP standards in trade-an example of the market of the Republic of Serbia, 4th South-East European (SEE) meeting&scientific conference of management departments: "Management, leadership, organisation and entrepeneurship in 21st century: How to develop managerial and entrepreneurial skills and competences in the SEE region", Tuzla, 2014, str. 177-186, ISSN 2233-0445 (koautori Sokolov-Mladenović, S., Ćuzović, Đ.)

    26. Elektronička trgovina kao poslovni koncept zasnovan na tehnološkim inovacijama, Međunarodna naučna konferencija „Perspektive trgovine 2014: Ljudi, tehnologija, znanje“, Zagreb, 2014, str. 281-296, ISBN 978-953-346-004-8 (koautor Sokolov-Mladenović, S.)

    27. Faktori i modeli internacionalizacije trgovine-primer tržišta Republike Srbije, International Conference GLOBALISATION CHALLENGES AND THE SOCIAL-ECONOMIC ENVIRONMENT OF THE EU, Novo Mesto, 2015, str. 130-146, ISBN 978-961-6770-32-3 (koautori Sokolov-Mladenović, S.)

    28. Strategije trgovinskog marketinga u uslovima internacionalizacije-primer tržišta Republike Srbije, XX Internacionalni naučni skup SM, Subotica, 2015, str. 691-702, ISBN 978-86-7233-352-7 (koautor Sokolov-Mladenović, S., Samardžija, J.)

    29. Customer Loyalty Management in Retail in Conditions of Internationalization, 5th South-East European (SEE) meeting & scientific conference of management departments, Varaždin, 2015, str. 151-159, ISBN 978-953-6071-50-0 (koautor Sokolov Mladenović, S.)

    30. Institutional Innovation as a factor of food retail development, International Scientific Conference "Trade perspectives 2015: Innovations in Food Retailing", Zagreb, 2015, str. 4-18, ISBN 978-953-346-016-1 (koautori Sokolov Mladenović, S., Ćuzović, Đ.)

    31. Quality management system for the development of trade, International Conference TRADE PERSPECTIVES 2016, Zagreb, 2016., str. 238-254, ISBN 978-953-346-035-2 (koautori Sokolov Mladenović, S., Ćuzović, Đ.)

    32. The importance of customer loyalty programs in food retailing – case of serbian market, International Scientific Conference „TRADE PERSPECTIVES 2017 Specialization and Customer Centered Retailing“, Zagreb, 2017, str. 93-108, ISBN 978-953-346-048-2 (koautori Sokolov Mladenović, S., Ćuzović, Đ.)

    33. Od ekonomije ohrabrenja do ekonomije razočarenja, Zbornik radova Naučni skup EKONOMIJA DANAS  INSTITUCIJE I EKONOMIJA - šta (ne) možemo uraditi bolje, Univerzitet u Istočnom Sarajevu,redaktori: Tuševljak Spasoje, Časlav Ocić, , Andrićgrad – Višegrad, 2017., str 211-219.  ISBN: 978 - 99976 -610-8-1, COBISS.RS-ID 6752536

    34. Strategije prilagođavanja trgovinskog sektora na ekonomsku krizu s osvrtom na krizu „Agrokora“, Zbornik apstrakta, ISBN 978-99938-95-29-9, CIP 330.34.(048.3), COBISS.RS-ID 6856472. (koautori Sokolov Mladenović, S., Ristić, M.).

    35. Trgovinski menadžment u savlađivanju tajni informaciono-komunikacionih tehnologija s osvrtom na tržište Republike Srbije, International Conference SM2017, Subotica, 2017., str. 581-592, ISBN 978-86-7233-352-7 (koautori Sokolov Mladenović, S., Ćuzović, Đ.)

    36. The development and adoption of private labels, with special emphasis on the Republic of Serbia, International Conference Marketing – Experience and Perspectives, Varna, 2017., str.  645-654, ISBN 978-954-21-0931-0 (koautori Sokolov Mladenović, S., Ćuzović, Đ.)

    37. Ćuzović, Đ., Sokolov Mladenović, S., Ćuzović, S. (2017). The importance customer loyalty programs in food retailing-case of Serbian market. International Conference Trade perspectives 2017: Specialization and Customer Centered Retailing, Faculty of Economics, University of Zagreb, pp. 93-107. (ISBN978-953-346-047-5)

    https://www.efzg.unizg.hr/UserDocsImages/TRG/trade%20perspectives2017/PROCEEDINGS%202017.pdf  (M33)

    38. Ćuzović, S., Sokolov Mladenović, S., Ćuzović, Đ. (2018). Socio-cultural aspects of trade internationalization. International Conference Trade perspectives 2018-Contemporary aspects and role of international trade, Faculty of Economics, Zagreb, pp. 33-48. (ISBN 978-953-346-070-3) https://www.efzg.unizg.hr/UserDocsImages/TRG/Proceedings%20of%20The%20International%20Scientific%20Conference%20Trade%20Perspectives%202018.pdf (M33)

    39. Ćuzović, S., Sokolov Mladenović, S., Milenović, J. (2019). Razvoj pograničnih područja opština Dimitrovgrad, Bosilegrad i Trgovište u funkciji regionalnog prosperiteta Republike Srbije. II Međunarodna naučna konferencija Regionalni razvoj i prekogranična saradnja, Privredna komora, Pirot, str. 361-370. (ISBN 978-86-900497-1-4) http://www.konferencija2018.komorapirot.com/pdf/ZbornikFinall.pdf (M33)

    40. Ćuzović, S., Sokolov Mladenović, S., Mladenović, I. (2019). Digitalization of trade-opportunities and contraints. International Conference Trade perspectives 2019, Faculty of Economics, University of Zagreb, pp. 207-218. (ISBN 978-953-346-082-6) (M33)

    41. Ćuzović, S., Sokolov Mladenović, S., Ćuzović, Đ. (2019). Stanje i perspektive razvoja mobilne i trgovine putem društvenih mreža u Republici Srbiji. Internacionalni simpozijum Strategijski menadžment i sistemi podrške odlučivanju u strategijskom menadžmentu-SM 2019, Ekonomski fakultet Univerziteta u Subotici, str. 172-179. (ISBN  978-86-7233-380-0) (M33)

    42. Ćuzović, S., Sokolov Mladenović, S., Vukojević, V. (2019). Primena multikanalne strategije u savremenoj teoriji i praksi trgovine. 50th International Scientific Conference Contemporary economic trends: technological development and challenges of competitiveness, Faculty of Economics, Niš, pp. 215-224. (ISBN 978-86-6139-193-4) (M33)

    43. Ćuzović, S., Sokolov Mladenović, S. (2020). Regionalni aspekt razvoja trgovine Republike Srbije. XXIV Naučni skup Regionalni razvoj i demografski tokovi zemalja jugoistočne Evrope, Ekonomski fakultet Univerziteta u Nišu, str. 199-207. (ISBN 978-86-6139-201-6) (M33)

    44.Ćuzović, S., Sokolov Mladenović, S., Veljković, J. (2020). Mobilno okruženje kao faktor digitalizacije trgovine. XXV Internacionalni naučni simpoziju Strategijski menadžment i sistemi podrške odlučivanju u strategijskom menadžmentu, Ekonomski fakultet Univerziteta u Subotici, str. 195-204.  (ISBN 978-86-7233-386-2)  (M33)

  • Radovi na domaćim naučnim skupovima:

    1. Neki aspekti transfera tehnologije s posebnim osvrtom na automobilsku industriju, Naučni skup Transfer tehnologije i znanja, Ekonomski fakultet, Subotica, 1991, str. 70-77 (koautor Zlatković, Ž.)

    2. Mogućnosti stvaranja franšizing sistema u proizvodnji delova i komponenata za automobilsku industriju, Naučni skup Privatizacija i franšizing doprinose izlasku iz krize zemalja na istoku Evrope, Beogradski sajam i Srpska federacija za franšizing, Beograd, 1992, str. 58-62.

    3. Informacioni sistem i upravljanje nabavkom pomoću računara, Naučni skup Upravljanje preduzećem u uslovima društveno-ekonomske transformacije, Ekonomski fakultet, Kragujevac, 1993, str. 219-226.

    4. Kvalitet-karika koja povezuje proizvođače i potrošače, Naučni skup Marketing u unutrašnjoj i međunarodnoj trgovini, Jugoslovenska akademija za marketing, Tivat, 1995, str. 61-65.

    5. Trgovina u EDI okruženju, Naučni skup Stanje i tendencije razvoja EDI tehnologije u svetu i kod nas, 4. YU EDI konferencija, Miločer, 1997, str. 270-273.

    5. Elektronska trgovina-arhitekt trgovine novog poslovnog formata, Naučni skup Elektronsko poslovanje-primena, mogućnosti i izazovi, 5. YU EDI konferencija, Subotica, 1998, str. 60-65.

    6. Trgovinski menadžment i elektronika, Naučni skup Menadžment u industriji, Viša škola za industrijski menadžment, Kruševac, 2003, str. 156-164.

    7. Komparativna analiza razvoja menadžmenta ukupnog kvaliteta (TQM) u tržišno razvijenim zemljama i kod nas, Naučni skup Regionalni razvoj i demografski tokovi balkanskih zemalja, Ekonomski fakultet, Niš, 2003, str. 256-261.

    8. Donošenje nacionalne strategije kvaliteta-preduslov za otvaranje vrata tržišta Evropske unije, Savez ekonomista Srbije, Kopaonički biznis forum, Kopaonik, 2006, str. 471-483.

    9. Regionalni razvoj trgovine u Republici Srbiji s osvrtom na Jablanički i Pčinjski okrug, Naučni skup Regionalni razvoj i demografski tokovi balkanskih zemalja, Niš, 2005, str. 61-70 (koautor Sokolov, S.)

    10. Bolonjski proces-pretpostavka za harmonizaciju našeg visokog obrazovanja sa Evropskom unijom, Naučni skup Tehnika i informatika u obrazovanju (TI 2008.) Čačak, uvodni referat, 2008, str. 19-29.

    11. Strukturne promene trgovine Srbije u uslovima konkurencije, Naučni skup Regionalni razvoj i demografski tokovi balkanskih zemalja, Ekonomski fakultet, Niš, 2008, str. 317-330 (koautor Sokolov-Mladenović, S.)

    12. Ćuzović, S., Sokolov Mladenović, S., Ćuzović, Đ. (2012) Trgovinska politika Srbije u funkciji harmonizacije sa Evropskom unijom, Naučni skup Institucionalne promene kao determinanta privrednog razvoja Srbije, Ekonomski fakultet, Kragujevac, (urednik prof. dr Vlastimir Leković), str. 309-325. (ISBN 978-86-6091-028-0) M63
    13. Ćuzović, S., Sokolov Mladenović, S. (2013) Politika zaštite potrošača u Srbiji u funkciji njene harmonizacije sa Evropskom unijom, Naučni skup Institucionalne promene kao determinante privrednog razvoja Srbije (redaktor: prof. dr Vlastimir Leković), Ekonomski fakultet, Kragujevac, str. 467-477. (ISBN 978-86-6091-043-3) M63
    14. Ćuzović, S., Sokolov Mladenović, S. (2014) Trgovina u uslovima globalizacije s osvrtom na internacionalne trgovinske lance u Republici Srbiji, Naučni skup Institucionalne promene kao determinante privrednog razvoja Srbije (redaktor: prof. dr Vlastimir Leković), Ekonomski fakultet, Kragujevac, str. 399-424. (ISBN 978-86-6091-047-1) M63
    15. Ćuzović, S., Sokolov Mladenović, S. (2016) Trgovinska politika Republike Srbije: stanje i perspektive, Naučni skup Ekonomska politika Srbije u 2016. godini, Ekonomski fakultet Univerziteta u Beogradu, str. 453-473. (ISBN 978-86-403-1482-4) M63

    16. Ćuzović, S., Sokolov Mladenović, S. (2017). Trgovinska marka kao faktor razvoja savremene trgovine. Naučni skup Izazovi i problemi savremenog marketinga, Srpsko udruženje za marketing, Zlatibor, str. 41-50. (ISBN 978-86-6047-256-6) (M63)

    17. Ćuzović, S., Sokolov Mladenović, S., Ćuzović, Đ. (2018). Trgovinska politika Republike Srbije u savremenim tržišnim uslovima. Naučni skup Institucionalne promene kao determinanta privrednog razvoja Republike Srbije, Ekonomski fakultet Univerziteta u Kragujevcu, str. 343-359. (ISBN  978-86-6091-079-2) http://www.ekfak.kg.ac.rs/sr/nir/nir-naucni-skupovi/naucni-skup-instit-promene (M63)

     

     

Poslednji put izmenjeno utorak, 11 maj 2021 18:20