Здравич-Михайлович Даниела, Марко Миленкович. (2016). „Функция гармонического языка в построении формы: Сергей Прокофьев: Первый квартет для 2 скрипок, альта и виолончели, опус 50 и Второй квартет для 2 скрипок, альта и виолончели, опус 92”. НАУКА. ИСКУССТВО. КУЛЬТУРА, Выпуск 1 (9): 13‒21. Белгородский государственньій институт искусств и культуры.
Миленковић С. Марко и Здравић Михаиловић Данијела. (2019). „Карактеристике музичког језика у Херувимској песми Стевана Стојановића Мокрањца”. Црквене студије 16 (2): 845‒853. Ниш: Центар за црквене студије, Универзитет у Нишу, Центар за Византијско-словенске студије, Међународни центар за православне студије.
Zdravić Mihailović, Danijela i Marko Milenković. (2021). „Prilog proučavanju reprize u sonatnom obliku ‒ prvi stavovi gudačkih kvarteta V. A. Mocarta”. Muzika – časopis za muzičku umetnost, Sarajevo: Muzikološko društvo FBiH i Muzička akademija Univerziteta u Sarajevu (rad odobren za štampu)
Миленковић С. Марко. (2015). „Уметничка транспозиција народне песме На сред села у музичкој драми Коштана Петра Коњовића (омаж Ст. Ст. Мокрањцу)”. У Мокрањац бр.17, 22–33.
Milenković S. Marko (2015). „Jedan pogled na dramu Suton Stevana Hristića”. U Aperto nuovo br. 4, 42–45.
Milenković S. Marko (2015). „Simbolika intervala – tretman prekomerne sekunde u operi Suton Stevana Hristića”. U Artefact br. 2, 41–50.
Мarko S. Milenković (2019). „Harmonic-dramatic characteristics of Hadži Toma’s and Alil’s songs in the musical drama Koštana composed by Petar Konjović”. FACTA UNIVERSITATIS: Visual Arts and Music. Vol 5, No 1, 11‒29.
Марко С. Миленковић. (2020). „Вокални говор – звучна пластика текста у музичкој драми Коштана Петра Коњовића”. У Мокрањац бр. 22, 17–28.
Миленкович Марко, Даниела Здравич Михайлович. (2021). „Феномен каденции из Секстета К. 522 (Музыкальная шутка) в Фа мажоре В. А. Моцарта”. Научный результат. Социальные и гуманитарные исследования (рад прихваћен за штампу)
Миленковић Марко. (2013). „Тонална организација у клавирском комаду Новембар из циклуса Годишња доба П. И. Чајковског”. Међународни научни скуп Дани Владе С. Милошевића, зборник радова (уред. Соња Маринковић), Бања Лука: Академија умјетности: Музиколошко друштво Републике Српске, 752–761.
Миленковић С. Марко. (2014). „Целостепеност као фактор драматургије у Коштани Петра Коњовића”. Зборник радова са VII међународног научног скупа Српски језик, књижевност и уметност (уред. Мр Валерија Каначки и Др Сања Пајић), Крагујевац: ФИЛУМ, 209‒222.
Milenković S. Marko. (2014). „Uloga hora u muzičkoj drami Koštana Petra Konjovića”. Međunarodni naučni skup Dani Vlade S. Miloševića (apstrakti) (ured. Sonja Marinković, Sanda Dodik i Ana Petrov), Banja Luka: Akademija umjetnosti, 32–44.
Milenković S. Marko (2015). „Kolorističko-ilustrativni koncept harmonije Kloda Debisija – klavirska minijatura Mali pastir iz ciklusa Dečji kutak”. Међународни научни скуп Српски језик, књижевност и уметност, Крагујевац: ФИЛУМ, 299–307.
Milenković S. Marko (2016). „Dvoglasna invencija u B-duru J. S. Baha – priprema za fugu ili umetnički žanr?”. 9. Međunarodni simpozij Muzika u društvu, Sarajevo: Muzikološko društvo FbiH, Muzička akademija Univerziteta u Sarajevu, 213–223.
Milenković Marko. (2006). „Lajtmotivi kao izražajno sredstvo višeg reda u operi Suton Stevana Hristića”. Muzička teorija i analiza 3: Zbornik Katedre za muzičku teoriju (ured. Mirjana Živković, Ana Stefanović, Miloš Zatkalik). Beograd: Fakultet muzičke umetnosti, 54‒67.
Milenković Marko. (2007). „Specifičnosti harmonskog jezika u muzičkoj drami Suton Stevana Hristića”. Muzička teorija i analiza 4: Zbornik Katedre za muzičku teoriju (ured. Mirjana Živković, Ana Stefanović, Miloš Zatkalik, Ivana Stamatović i Slobodan Raicki). Beograd: Fakultet muzičke umetnosti, 163‒178.
Vasilakis Jelena, Milenković Marko. (2014). „Harmonski sadržaj i odnos prema tekstu u Pet pesama za ženski glas i klavir Riharda Vagnera”. Национални научни скуп са међународним учешћем Balkan Art Forum 2013: Уметност и култура данас (уред. Драган Жунић и Миомира М. Ђурђановић). Ниш: Факултет уметности, 57–80.
Milenković S. Marko. (2015). „Harmonsko–formalni prikaz Šopenovih Prelida op. 28”. Nacionalni naučni skup sa međunarodnim učešćem Balkan Art Forum 2014: Umetnost i kultura danas: duh vremena i problemi interpretacije (ured. Danijela Stojanović и Danijela Zdravić Mihailović). Niš: Fakultet umetnosti, 229–246.
Milenković S. Marko. (2016). „Muzičko-dramaturške karakteristike Koštaninih pesama u muzičkoj drami Petra Konjovića”. Nacionalni naučni skup sa međunarodnim učešćem Balkan Art Forum 2015: Umetnost i kultura danas: kriza u umetnosti – umetnost u krizi (ured. Nataša Nagorni Petrov). Niš: Faklultet umetnosti, 159–176.
Milenković S. Marko. (2017). „Umetnička stilizacija Velike čočečke igre u muzičkoj drami Koštana Petra Konjovića”. Zbornik radova sa naučnog skupa Balkan Art Forum 2016: Umetnost i kultura danas: igra kao antropološki, estetički i pedagoški pristup (ured. Nataša Nagorni Petrov). Niš: Fakultet umetnosti, 145–159.
Здравић Михаиловић Д., Данијела и Марко С. Миленковић. (2018). „Духовност у савременој музичкој пракси: Бојана и Никола Пековић”. Византијско-словенска чтенија I, зборник са научног скупа (ур. Драгиша Бојовић). Ниш: Центaр за византијско-словенске студије Универзитета у Нишу, Међународни центар за православне студије и Центaр за црквене студије, 413‒420.
Марко С. Миленковић (2018). „Хармонски језик и смисао хора Вјерују Светислава Д. Божића у опери Меланхолични снови грофа Саве Владиславића”. У Бројаница Светислава Божића: зборник радова (уред. Драгана Д. Јовановић). Нови Сад: Златна књига Библиотеке Матице Српске, 185–198.
Миленковић С. Марко. (2020). „Уметничка стилизација Велике чочечке игре у светлу обраде песама Ој девојко мала и Ева кауркиња у музичкој драми Коштана Петра Коњовића”. Nacionalni naučni skup sa međunarodnim učešćem Balkan Art Forum 2019: Umetnost i kultura danas: metafora, percepcija i simbolizam (ur. Marko S. Milenković). Niš: Fakultet umetnosti, 77–98.