Odštampajte ovu stranicu
Datum kreiranja: 02.02.2014.

Jelena Petrović

Dodatne informacije

  • Lični podaci

  • Datum rođenja: 03.07.1976.
  • Mesto rođenja: Leskovac
  • Obrazovanje

  • Fakultet: Filozofski fakultet u Kosovskoj Mitrovici
  • Odsek / Grupa / Smer: Pedagogija
  • Godina diplomiranja: 1999
  • Spisak publikacija

  • Monografije i poglavlja u monografijama:

    Петровић, Ј., Блажич, М., Ценић, С. (2020). Кључне историјске фазе у развоју дидактичке теорије. Универзитет у Новом Месту, Универзитет у Нишу. ИСБН 978-961-6770-45-3, 280 стр.

    Cenić S. i J. Petrović (2012): Vaspitanje kroz istorijske epohe. Knj. 1: Antička i feudalna epoha. Vranje: Učitelјski fakultet u Vranju, 208 str.  ISBN 978-86-82695-89-9 COBISS.SR-ID 190662668

    Cenić S. i J. Petrović (2012): Vaspitanje kroz istorijske epohe. Knj. 2: Epoha modernog doba. Vranje: Učitelјski fakultet u Vranju, 236 str.  ISBN 978-86-82695-90-5 COBISS.SR-ID 191979276

    Petrović J. (2013): Intelektualno vaspitanje u Djuijevom pedagoškom sistemu. Pedagoške dileme sodobne škole. ur: Kožuh, B. i Cotič M. Koper: Pedagoška fakulteta. str. 115-125. UDK 37.01 (082). ISBN 978-961-6917-02-5

  • Radovi u časopisima sa IMPACT faktorom:

    Jeremić, B., Milenović, Ž., Petrović, J., Markov, Z. (2022). Partnership of parents of children who need additional support in learning and preschool teachers in preschool institutions from the perspective of the integrated approach to learning, International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education (IJCRSEE), 10(1), 29-34. https://doi.org/10.23947/2334-8496-2022-10-1-29-34

    Nikolić, M., Mitić, A., Petrović, J., Dimitrijević, D., Popović, J., Barac, R., & Todorović, A. (2022). COVID-19: Another Cause of Dental Anxiety?. Medical science monitor : international medical journal of experimental and clinical research, 28, e936535. https://doi.org/10.12659/MSM.936535

  • Radovi u ostalim časopisima:

    Matejević, M. & Petrović, J. (2022). Family functionality in context of systemic family
    therapy and family constellations method. Godišnjak za pedagogiju,7(1), 7-21.

    Petrović J., Dimitrijević D. (2020). Family Influence on Leisure Time of Schoolchildren. Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională, Volume 12, Issue 4, pages: 172-188,| https://doi.org/10.18662/rrem/12.4/340

    Petrović, J. i Đorđević, M. (2020). Postpedagogija: razvoj koncepta i najznačajnije postavke. Godišnjak za pedagogiju, 5(2), 35-49. DOI: https://doi.org/10.46630/gped.2.2020.03

    Ћирић M., Петровић J. и Јовановић Д. (2020). Студент у центру учења – парадигма савременог високошколског образовања. Синтезе, бр. 17, 83 – 99, doi:10.5937/sinteze9-26149

    Петровић Ј., Добросављевић Д., Симић М. (2019). Развој школствa и педагогије у Србији у првој половини 20. века – најзначајнији научни и друштвени утицаји. Зборник радова Филозофскког факултета у Приштини, вол. 49, бр. 2., стр. 263-281 doi:10.5937/ZRFFP49-21393

    Petrović, J. (2018). Uticaj Džona Djuija na shvatanja moralnog vaspitanja u Srbiji. Godišnjak za pedagogiju, 3(1), 55–67.

    Stanković Z., Stanisavljević Petrović Z., Petrović J. (2018). School as a preparation for lifelong learning and Sustainable development. Facta Universitatis. Series: Teaching, Learning and Teacher Education. Vol. 2, No1, pp. 85 – 94. UDC 371.13:373.3 https://doi.org/10.22190/FUTLTE1801085S

    Cenić D., Petrović J., Cenić S. (2018). The most important motivation facors for knowledge acquisition and successful learning. Facta Universitatis. Series: Teaching, Learning and Teacher Education. Vol. 2, No 2, pp. 149 – 159. https://doi.org/10.22190/FUTLTE1802149C

    Petrović J., Cenić S., Dimitrijević D. (2018). Sports and Phisical Activity of Elementary School Students in Their Leisure Time. FACTA UNIVERSITATIS: Series: Physical Education and Sport, Vol. 16, No 2, 2018, pp. 421 - 434 UDC 796.364.23-057.847 https://doi.org/10.22190/FUPES180707038P

    Petrović J., Cenić S. (2018). Decroly Method – Theory and Practice. Didactica Slovenica - Pedagoška obzorja, 33 (2), 78 - 90. UDK 371/372. ISSN 0353-1392

    Dimitrijević D., Petrović J. (2018). Leisure time of school children – the view on structure and organization. Godišnjak za pedagogiju, 3(2), 7–18.

    Cenić D., Petrović J. (2017). Interest in science and science subjects teaching – Historical perspective. Facta Universitatis. Series: Teaching, Learning and Teacher Education. Vol. 1, No1, 2017, pp. 43 – 57. UDC 371.3:3/5(091); 37.01(091) https://doi.org/10.22190/FUTLTE170501005C 

    Petrović J. (2016). Dewey’s theory  of curriculum – overcoming the boundaries of traditional curricula. Didactica Slovenica - Pedagoška obzorja, 31(1), 123 - 126. UDK 371/372. ISSN 0353-1392

    Jevtić B., Petrović J. (2016). Emotional education as the basis for peer violence prevention. Didactica Slovenica - Pedagoška obzorja, 31 (1), 15 - 28. UDK 371/372. ISSN 0353-1392

    Pеtrоvić Ј. (2016). Uticај Dјuiјеvе kоncеpciје vаspitаnjа nа оdrеđеnjе vаspitаnjа kоd srpskih pеdаgоgа. Godišnjak Pedagoškog fakulteta u Vranju (7), 153 – 169. Urednik: Sunčica Denić. Redakcija: Stana Smilјković, Darina Dončeva, Marjan Blažič. ISSN 1820-3396

    Оsmаnоvić, Ј., Pеtrоvić Ј. (2015). Pеrcеpciја studеnаtа pеdаgоgiје о tеоriјskim i prаktičnim znаnjimа nа оsnоvnim i mаstеr аkаdеmskim studiјаmа pеdаgоgiје. Pеdаgоškа stvаrnоst, LXI, 3, 370-392. UDK 37.14:37-057.875 ISSN 0553-4569 COBISSS.SR-ID 3883522

    Maksimović, J., J. Petrović i J. Osmanović (2015): Professional competencies of future pedagogues. Research in Pedagogy, 5(1), 52-66. Belgrade: Academy for Education; Vršac: Preschool Training Teacher College. UDK: 37.015. ISSN 2217-7337. COBISS.SR-ID 268028167 DOI:10.17810/2015.05

    Maksimović, J., Petrović Ј. (2015). Profesionalne kompetencije pedagoga u procesu globalizacije obrazovanja. Pedagogija, god. LXX, broj. 1, str. 61-72. ISSN 0031-3807. [COBISS.SR-ID 216118284]

    Maksimović, J. J. Petrović i J. Osmanović (2015): Medijske kompetencije školskih pedagoga u suzbijanju vršnjačkog nasilja. In Medias Res: časopis filozofije medija, 4(6), 912-923. UDK 37.015-051:316.77, ISSN: 1848-6304

    Маksimоvić, Ј., Pеtrоvić Ј. i Ј. Оsmаnоvić (2014). Znаčај mеtоdоlоškоg оbrаzоvаnjа iz uglа budućih pеdаgоgа. Pеdаgоškа stvаrnоst, 60 (2), 299 – 313. Nоvi Sаd: Pеdаgоškо društvо Vојvоdinе. UDK 37.013:001.8, ISSN 05533-4569, COBISS.SR-ID 3883522

    Маksimоvić, Ј., Pеtrоvić Ј. (2014). Меtоdоlоškо usаvršаvаnjе nаstаvnikа kао dоprinоs društvu znаnjа. Gоdišnjаk Učitеlјskоg fаkultеtа u Vrаnju. Urеdnik: Sunčicа Dеnić, Rеdаkciја: Stаnа Smilјkоvić, Dаrinа Dоnčеvа, Маrјаn Blаžič. Gоdinа 5, str. 101-114. ISSN 0354-5997, ISSN 1820-3396, COBISS.SR – ID 174488844

    Maksimović, J. i J. Petrović (2012): Razvoj metodologije pedagogije u Srba, Istraživanja u pedagogiji, god. 2, broj 1, str. 151-178. Beograd: Srpska akademija obrazovanja; Vršac: Visoka škola za obrazovanje vaspitača. UDK 303.832, ISSN 2217-7337, COBISS.SR-ID 268028167

    Maksimović J. i J. Petrović (2012): Attitudes of humanities and social sciences students on foreign language learning. Facta universitatis. Series: Philosophy, Sociology, Psychology and History, Vol. 11, No. 1, pp. 21 - 31. ISSN 1820-8495, UDK 316.644-057.875: 371.3:81.243

  • Radovi na naučnim skupovima međunarodnog značaja:

    Nikolić, M, Nikolić, A., Mitić, A., Popović, J., Petrović, J., Dimitrijević, D., Barac, R. (2021). Etiologija dentalne anksioznosti u zavisnosti od pola, godina starosti i stepena obrazovanja. 56. Kongres Antropološkog društva Srbije, 3–4. jun 2021

    Petrović J., Dimitrijević D. (2020). Emotional Education in School: Development, Importance and Programs. Knowledge: International Journal, Vol. 43 (2), 309 – 315. https://ikm.mk/ojs/index.php/KIJ/article/view/4725

    Петровић J., Димитријевић Д. (2020).Емоционално васпитање у српској педагогији 20. века. Зборник радова са међународног научног скупа Наука и настава у васпитно-образовном контексту. Педагошки факултет у Ужицу, 111 – 124. ISBN: 978-86-6191-062-3 (print); ISBN: 978-86-6191-063-0 (online), DOI: 10.46793/STEC20

    Maksimović, J., Petrović Ј. (2014). Uloga školskih pedagoga u obrazovanju darovitih. Zbornik radova: Daroviti i kvalitet obrazovanja. Visoka škola za obrazovanje vaspitača ''Mihailo Pupin'', Vršac, str. 305-316. UKD 371.95, UDK 37.048.2, CIP 376.1-056.45 (082), ISBN 978-86-7372-191-0, 19(2014), COBISS.SR-ID 286077191

    Maksimović, J., J. Petrović, J. (2014). Theoretical, Methodological and Practical Challenges for Research in Education. Innovative potential of educational space subjects in the conditions of education modernization: Proceedings of the Vth International Scientific and Practical Conference, Part 1 (20-21 November 2014, Russia, Rostov-on-Don). Ermakov P.N., Belousova A.K. (editors). Rostov-on-Don: Southern Federal University, pp. 20-28. ISBN 978-5-9275-1400-7 UDK 316.6ISBN 978-5-9275-1411-3 (R. 1.)

    Maksimović, J. i J. Petrović (2013): Perspektive studija pedagogije u procesu humanizacije odnosa na univerzitetu. Humanizacija univerziteta: tematski zbornik. Ur. B. Dimitrijević. Str. 155 -168. Niš: Filozofski fakultet. ISBN 978-86-7379-297-2. COBISS.SR-ID 202316044

    Jevtić B., Petrović J. (2012): Interkulturalno obrazovanje sa pogledom na budućnost. Obrazovanje i savremeni univerzitet: tematski zbornik radova. str. 25-35. Niš: Filozofski fakultet. UDK 37.017.92. ISBN978-86-7379-266-8. COBISS.SR-ID 194774540

    Petrović J. (2011): Vaspitanje za humane odnose u reformnoj pedagogiji. Vaspitanje za humane odnose – problemi i perspektive, Zbornik radova sa međunarodnog naučnog skupa. str. 143-152. Niš: Filozofski fakultet. UDK 371.4. ISBN 978-86-7379-233-0. COBISS.SR-ID 188518412

    Petrović J. (2009): Izvori i funkcija cilјa vaspitanja u Djuijevoj pedagogiji. Obrazovanje i usavršavanje nastavnika – cilјevi i zadaci vaspitno-obrazovnog rada. Zbornik radova sa međunarodnog naučnog skupa. Užice: Učitelјski fakultet, str. 217-224. UDK 37.01. ISBN 978-86-80695-88-4. COBISS.SR-ID 170793996

    Petrović J. (2005). Ideje pragmatističkog učenja i koncepcija nove osnovne škole kod nas. Savremeni tokovi u obrazovanju nastavnika, Zbornik radova sa međunarodnog naučnog skupa. 405 – 411. Vranje: Učitelјski fakultet. UDK 371. 14(497.11)(082) ISBN 86-82695-21-9

     

Poslednji put izmenjeno subota, 12 novembar 2022 22:05