Odštampajte ovu stranicu
Datum kreiranja: 26.12.2013.

Zoran Stanković

Dodatne informacije

  • Lični podaci

  • Datum rođenja: 14.10.1968.
  • Mesto rođenja: Aleksinac
  • Obrazovanje

  • Fakultet: Pedagoški fakultet
  • Godina diplomiranja: Pedagoska akademija 1991; Osnovne studije:1997;Magistarska teza: 2003; Doktorska disertacija:2014.
  • Spisak publikacija

  • Monografije i poglavlja u monografijama:

    Stanković, Z. i Stanojević, D. (2019). Didaktičke inovacije u teoriji i nastavnoj praksi. (monografija, 216 str.). Niš:Filozofski fakultet u Nišu. UDK: 371.314; 37.03; 371:004; 371.694; ISBN 978-86-7379-494-5; COBISS.SR-ID 275004940 [M 42]

    Stanković, Z. (2005). Primena nastave na više nivoa složenosti multimedijalnim pristupom. Monografska građa (170 str.). Prilog: Obrazovni softver „Životinje“. Niš: Filozofski fakultet u Nišu; Prosveta. UDK:371.3:3/5; 371.311.1/.4(035); 371.322:004(035); COBISS.SR-ID 125437964; ISBN: 86-7455-668-X [M 42]

  • Knjige i udžbenici:

    Stanković, B., Stanković, Z. (2000). Primena audio-vizuelnih sredstava u vaspitno-obrazovnom radu. Praktikum, str. 36-85. Aleksinac: Viša škola za obrazovanje vaspitača. ID=69209356

  • Radovi u časopisima sa IMPACT faktorom:

    Stanković, Z. & Blazič, M. (2017). Position and role of multimedia in a multi-factor model of teaching. Didactica Slovenica. Vol.32, No.3-4, 46-60. SCImago Journal Rank (SJR) IF: 0.192 UDC 37.02+004.032.6; ISSN: 0353-1392 [M 23]

    Stankovic, Z. & Blazic, M. (2015). Didactical model of instruction based on the application of educational software. Didactica Slovenica. Vol.1/30, pp. 21-45. (Web of Science Thomson Reuters services – Core Collection Journal Expansions) SCImago Journal Rank (SJR) IF: 0.159. UDC 37.02:004.42; 37.091.3-059.1-028.26/.27; ISSN: 0353-1392. COBISS.SI-ID 514125175 [M 23]

    Stanisavljevic Petrovic, Z., Stankovic, Z. & Jevtic, B., (2015). Implementation of Educational Software in Classrooms – Pupils' Perspective. Procedia - Social and Behavioral Sciences. Vol. 186 (549-559). (ISI Web of Science) Source Normalized Impact per Paper (SNIP): 0.420 , SCImago Journal Rank (SJR): IF:0.166  ISSN: 1877-0428; doi:10.1016/j.sbspro.2015.04.131 [M 23]

    Jevtic, B., Stanisavljevic Petrovic, Z. & Stankovic, Z. (2014). Victim or bullies - Students or Teachers. Procedia - Social and Behavioral Sciences. Vol. 141 (587-596). (ISI Web of Science) Source Normalized Impact per Paper (SNIP): 0.420, SCImago Journal Rank (SJR) IF: 0.156. ISSN: 1877-0428; doi:10.1016/j.sbspro.2014.05.103 [M 23]

    Stanković, Z., Maksimović, J. & Osmanović, J. (2018). Cognitive theories and paradigmatic research post in the function of multimedia teaching and learning. International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education (IJCRSEE), Vol.6, No.2, 107-114.  SCImago Journal Rank (SJR) IF: 0.124; UDK  371.3:004]:165.194; ISSN 2334-847X (Printed); ISSN 2334-8496 (Online) DOI https://doi.org/10.5937/ijcrsee1802107S http://www.ijcrsee.com/index.php/ijcrsee/article/view/14/10 [M 53]

     

  • Radovi u ostalim časopisima:

    Stanković, Z. & Dimić, N. (2016). The Influence of Multimedia on the Creation of Teaching Strategies. TEME - Journal for Social Sciences. Vol.40, No.1. 319-333. UDK: 371.3:004. Print ISSN: 0353-7919. Online ISSN: 1820-7804   http://teme2.junis.ni.ac.rs/index.php/TEME/article/view/258/112 [M 24]

    Stanković, Z. (2017). Metodički modeli nastave primenom obrazovnog softvera. Godišnjak pedagoškog fakulteta u Vranju. Knjiga VIII, Br.2, 237-252. UDK: 37.02:371.311.1; 371.333:004; ISSN 2466-3905; COBISS.SR-ID 221686284. DOI10.5937/gufv1702237S; [M 52]

    Stanković, Z. (2003). Proces izgrađivanja pojmova u mlađim razredima osnovne škole, Pedagoška stvarnost 2003/7-8, str. 735-744. Novi Sad: Savez pedagoških društava Vojvodine. UDK:372.815.995.3; ISSN: 0553-4569. [M 52]

    Stanković, Z. (2003). Pedagoška funkcija nastavnih sredstava. Pedagoška stvarnost 2003/9-10, str. 595-602. Novi Sad: Savez pedagoških društava Vojvodine. UDK:371.3; ISSN: 0553-4569. [M 52]

    Stanković, Z. i Stanojević, D. (2017). Didaktički pristupi upotrebe IKT u nastavnom procesu. Godišnjak za pedagogiju, 2(1), 41-49. UDK 37.02:004; ISSN: 1821-4770; COBISS.SR-ID 174017804. [M 53]

    Stanković, Z. (2003). Multimedijalni pristup procesu izgrađivanja pojmova u nastavi prirode i društva putem egzemplarnog modela učenja. Obrazovna tehnologija 2003/3, str. 42-52. Beograd: Centar za menadžment u obrazovanju.  ISSN: 1450-9407 [M 53]

    Stanković, Z. (2004). Multimedijalni pristup u vaspitno-obrazovnom radu. Naše stvaranje 2004/4, str. 77-88. Aleksinac: Viša škola za obrazovanje vaspitača. ISSN: 0351-3157.[M 53]

    Stanković, B., Stanković, Z. (1998). POWER POINT - aplikativni program pogodan za vaspitno-obrazovni rad sa mlađim uzrastom. Naše stvaranje. 1998/3, str. 75-89.  Aleksinac: Viša škola za obrazovanje vaspitača. ISSN: 0351-3157. [M 53]

    Stanković, Z. (1999). Korišćenje PS računara kao multimedijalnih paketa u razrednoj nastavi. Unapređivanje vaspitanja i obrazovanja 1999/6. str. 45-55. Niš: Učiteljsko društvo. [M 53]

    Stanković, Z., Stanisavljević Petrović, Z. Petrović, J. (2018). School as a preparation for lifelong learning and sustainable development. FACTA UNIVERSITATIS – Teaching, Learning and Teacher Educational, Vol.2, No1, 85-94. UDC 371.13:373.3; ISSN 2560 – 4600 (Print); ISSN 2560 – 4619 (Online); doi.org/10.22190/FUTLTE1801085S [M 54]

    Stanojević, D., Stanković, Z. & Maksimović, J. (2017). Electronic evaluation in teaching class: Assessment value of educational software. FACTA UNIVERSITATIS – Teaching, Learning and Teacher Educational, Vol.1, No2, 185-197. UDC 37.02:004; ISSN 2560 – 4600 (Print); ISSN 2560 – 4619 (Online); doi.org/10.22190/FUTLTE1702185S [M 54]

  • Radovi na naučnim skupovima međunarodnog značaja:

    Jevtić, B. i Stanković, Z. (2016). Vršnjačko nasilje nad decom sa potrebom za posebnom društvenom podrškom (Peer Violence against Children with Special Need for Social Support). U: Srećko Potić, PhD; Špela Golubović, PhD; Marinela  Šćepanović. Msc, (Eds): INCLUSIVE THEORY AND PRACTICE -INTERNATIONAL THEMATIC COLLECTION OF PAPERS (Inkluzivna teorija i praksa – obrazovni, (re)habilitacioni i savetodavni rad - Tematski zbornik radova međunarodnog značaja), (141-153). Novi Sad; Sombor: Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije; Društvo defektologa Vojvodine; Pedagoški fakultet u Somboru; Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju Univerziteta u Beogradu; Mensa Srbije. UDK: 316.624:376.1056.26/.36053.5; ISBN 978-86-80326-02-3. COBISS.SR-ID 305406983 [M 14]

    Stanković, Z., Stanisavljević Petrović, Z. & Anđelković, S. (2012). The potentials of the utilization of the information and communication technology in modern schooling. Veronika Stoffová (ed.). International Scientific and Professional Conference XXV Didmattech 2012. International Thematic Collection of Papers “Actual problems of modern education in 21st century.” (pp. 87-98). Komarno: J.Selye University. EAN 9788081220654; ISBN 978-80-8122-065-4.[M 14]

    Stanković, Z. (2016). Nastavni sistemi i obrazovni softver u razrednoj nastavi: metodičke varijante i iskustva. U: Draga Mastilović i Marija Letić (ur.). Međunarodni naučni skup Nauka i evrointegracije, Knjiga 10, Tom 1, (495-509). Pale: Filozofski fakultet Univerziteta u Istočnom Sarajevu. DOI 10.7251/ZRNETOM11510495S ISBN: 978-99938-47-77-9. COBISS.RS-ID 5842712 [M 33]

    Stanković, Z. (2005). Uticaj i značaj multimedijalnog pristupa nastavi na savremene tokove u vaspitno-obrazovnom procesu. Zbornik radova sa međunarodnog naučnog skupa, str. 467-480. Vranje: Učiteljski fakultet. UDK:371.14; COBISS.SR-ID 125756428; ISBN: 86-82695-21-9.[M 33]

    Stanković, Z. i Dimić, N. (2016). Didaktički izazovi i perspektive: Virtuelna realnost i univerzitetsko obrazovanje. U: Bojana Dimitrijević (ur.). Nauka i savremeni univerzitet 6. Knjiga rezimea, (str. 120). Niš:Filozofski fakultet. ISBN: 978-86-7379-431-0 [M 34]

    Stanković, Z., Djigić, G. & Dimić, N. (2016). Learning theories aimed at creating and applying didactic innovations. Ed. Bojana Dimitrijević (ed.).12th International Conference DAYS OF APPLIED PSYCHOLOGY 2016Abstract book (pp. 48). Niš: Filozofski fakultet (Departman za psihologiju). ISBN: 978-86-7379-422-8. [M 34]

    Stanković, Z. i Dimić, N. (2015). Mesto i uloga elektronskog mentorstva u savremenom univerzitetskom obrazovanju. Nauka  i savremeni univerzitet 5 – Knjiga rezimea, str. 114-115. Niš: Filozofski fakultet [M 34]

    Stankovic, Z., Jevtic, B. & Stanisavljevic Petrovic, Z. (2015). Multimedia in schools – from teachers’ and students’ angle. 6th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership. (WCLTA 2015). Abstracts book, (pp. 42) Paris: Centre international d’études pédagogiques – CIEP. [M 34]

    Stanković, Z. (2015). Nastavni sistemi i obrazovni softver u razrednoj nastavi: metodičke varijante i iskustva. Nauka i evrointegracije – Knjiga rezimea, str. 186-187. Pale: Filozofski fakultet Univerziteta u Istočnom Sarajevu.[M 34]

    Stanković, Z., Stanisavljević-Petrović, Z. & Anđelković, S. (2012). The potentials of the utilization of the information and communication technology in modern schooling. International Scientific and Professional Conference XXV Didmattech 2012. (pp. 76). Abstracts book. Komarno: J. Selye University. EAN 9788081220456;  ISBN 978-80-8122-045-6 [M 34]

    Stanković, Z. (2011). Obrazovna tehnologija – potreba i neminovnost savremenog univerzitetskog obrazovanja. Nauka i savremeni univerzitet. Knjiga rezimea. Niš: Filozofski fakultet. ISBN 978-86-7379-232-3. COBISS.SR-ID 187818252 [M 34]

    Stanojević, D. i Stanković, Z. (2018). Učitelj u procesu realizacije nastavnih strategija za podsticanje obrazovne i socijalne inkluzije. U: Danijela Zdravković.(ur.), Tematski zbornik radova „Mesto i uloga učitelja u savremenom društvu“, (187-205). Vranje: Pedagoški fakultet.  UDK: 371.13(082); 371.3(082); 37.064.2(082). ISBN 978-86-6301-026-0;    COBISS.SR-ID 271582476. [M 45]

    Stanković, Z. i Dimić, N. (2017). Didaktički izazovi i perspective: Virtuelna realnost i univerzitetsko obrazovanje. U: Gordana Đigić (ur.). Međunarodni naučni skup Nauka i Savremeni univerzitet 6, Tematski zbornik radova “Društvene nauke pred izazovima savremenog društva“, (487-496). Niš: Filozofski fakultet u Nišu. UDK 37.02;  ISBN: 978-86-7379-466-2; COBISS.SR-ID 251938828.[M 45]

    Stanković, Z. i Dimić, N. (2016). Mesto i uloga elektronskog mentorstva u savremenom univerzitetskom obrazovanju. U: Bojana. Dimitrijević, Gordana. Đigić (ur.). Međunarodni naučni skup Nauka i savremeni univerzitet 5 - Tematski zbornik radova.“Društvene nauke i savremeni svet“ (Tom 1), (str.439-450). Niš:Filozofski fakultet. UDK:004.738.5:378.147; 371.311.1:378; 37.064.2:371.213.3; ISBN 978-86-7379-429-7. [M 45]

    Stanković, Z. (2012). Obrazovna tehnologija – potreba i neminovnost savremenog univerzitetskog obrazovanja. Tematski zbornik radova sa naučnog skupa „Obrazovanje i savremeni univerzitet“. str. 155-164. Niš:Filozofski fakultet. UDK:378.147:004; COBISS.SR-ID 194774540; ISBN: 978-86-7379-266-8. [M 45]

    Stanković, Z. (2009). Metodički postupak izrade obrazovnog računarskog softvera (hipertekstu­alni model). Zbornik radova sa petog međunarodnog naučnog simpozijuma “Tehnologija, informatika, obrazovanje za društvo učenja i znanja”, str. 496-505. Novi Sad – Beograd: Centar za razvoj i primenu nauke, tehnologije i informatike; Institut za pedagoška istraživanja. UDK: 37(082); COBISS.SR-ID 243356167;  ISBN: 978-86-7447-083-1 (IPI). [M 45]

  • Radovi na domaćim naučnim skupovima:

    Dimić, N. i Stanković, Z. (2015). Elektronska evaluacija u funkciji unapređivanja obrazovnog procesa. Zbornik radova – Naučni skup: Pedagoški doprinos unapređivanju podučavanja i učenja. U: Saša. Dubljanin i dr. (ur.), (str. 128-133). Beograd:Pedagoško društvo Srbije; Filozofski fakultet (Odeljenje za pedagogiju i andragogiju). UDK:371.3; 371.26-057.874; 371:004. ISBN: 978-86-82019-87-9. [M 63]

    Stanković, Z. i Dimić, N. (2015). Učenje na daljinu kao model savremenog univerzitetskog obrazovanja. U. Živorad Milenović, Snežana Baščarević (ur.). Zbornik radova – Naučni skup sa međunarodnim učešćem Nastava i nauka u vremenu i prostoru, (467 – 483). Leposavić: Učiteljski fakultet u Prizrenu - Leposavić. UDK: 371.3(082);37.01(082);37.015.3:159.953.5(082). ISBN:978-86-84143-46-6; COBISS.SR-ID 220179212 [M 63]

    Stanković, Z. (2005). Primena obrazovnog računarskog softvera (ORS) u radu sa decom    predškolskog uzrasta. Zbornik radova sa naučnog skupa Vaspitač za XXI vek, str. 163-172  Aleksinac: Viša škola za obrazovanje vaspitača. UDK:371.3(082); COBISS.SR-ID 123174412; ISBN: 86-903623-3-9. [M 63]

    Stanković, Z. i Dimić, N. (2015). Učenje na daljinu kao model savremenog univerzitetskog obrazovanja. U: Alija Mandak (ur.). Naučni skup: Nastava i nauka u vremenu i prostoru, Knjiga rezimea, str. 57. Leposavić: Učiteljski fakultet u Prizrenu. UDK: 371.3(048). ISBN: 978-86-84143-34-3; COBISS.SR-ID 213096204. [M 64]

Poslednji put izmenjeno nedelja, 24 mart 2019 19:45