1. Анђелковић, А. (2017). Професионални развој у образовању-педагошки концепт наставника и изазови школске праксе. Врање: Педагошки факултет у Врању.
2. Popović. D. Anđelković A. (2017). Školski pedagozi o područjima rada pedagoga- praksa, teorija i zakonska regulativa /. U: Turk, M. Kušić, S. Mrnjaus K., Zloković, J., Suvremeni izazovi u radu (školskog) pedagoga. Zbornik u čast Stjepana Stančića (str. 292-308). Rijeka: Filozofski fakultet u Rijeci Sveučilište u Rijeci
3. Анђелковић, А. (2023). Школа: коме звона звоне? Врање: Педагошки факултет у Врању.
1. Milutinović, J., Lungulov, B., & Anđelković, A. (2023). Disciplinary differences and university teachers’ perspectives: Possibilities of applying the Teaching Perspectives Inventory. The Center for Educational Policy Studies Journal, Vol.13 | No 4. (87-109). DOI: https://doi.org/10.26529/cepsj.1470
2. Anđelković, A. Milutinović, J, & Lungulov, B. (2022) Teachers’ beliefs about teaching and encouraging reflexivity in teaching practices. Journal of Educational Sciences, XXIII, 2(46),3-13
Анђелковић, А. (2009). Узроци и облици испољавања конфликтних ситуација између наставника и ученика, Настава и васпитање, бр. 3, 443-457.
Anđelković, A. (2017). The teachers’ and students’ opinions about forms and dynamics of conflicts occurrence in elementary school. ITRO: A journal for information technology, education development and teaching methods of technical and natural sciences. Technical faculty "Mihajlo Pupin" Zrenjanin.
Milutinović, J. Anđelković, A. (2018) Relations Between Teachers Epistemological Beliefs and Teaching Practice in Serbia, The New Educational Review. Vol. 53, No. 3, 239-250. DOI: 10.15804/tner.2018.53.3.20.
Поповић, Д. Анђелковић, А. (2020) Учење уз праксу као потенцијал развијања професионалних компетенција студената. Иновације у настави. Бр 2. XXXIII, 56–69 doi:10.5937/inovacije2002056P