Стојадиновић, А. (2023). Интегративни модел обраде дечјих народних игара са певањем, научна монографија, 153 стр., Врање: Педагошки факултет. ISBN 978-86-6301-050-5, COBISS.SR-ID 114080009 [М42]
Стојадиновић, А. (2019). Children’s folk dances accompanied by singing in physical education lessons, стручни рад, УДК 793.31-053.4:796.011/.015, Годишњак Педагошког факултета у Врању, књига X, 1/2019. стр. 21-31, ISSN 1820-3396, ISSN 2466-3905, COBISS.SR–ID = 221686284 [М52]
Tasić Mitić, I, Stojadinović, A., Malićević, A. (2020): A Modern Aproach to Teaching Fables in the Younger Grades of Primary School. International Journal of Education Teacher, ‘’St. Kliment Ohridski’’ University, Faculty of Education, Bitola, 2020, str. 83-88. ISSN: 1857-8888 DOI: 10.20544/teacher.20.12
Stojadinović, A., Zdravković, D., & Zdravković, V. (2020). PHYSICAL EDUCATION AND MUSIC EDUCATION IN THE CONTEXT OF THE POSSIBILITY OF USING THE INTEGRATED LEARNING APPROACH AS A REFLECTION OF MODERN SOCIETY. Research article, UDC 796.371.212 (532) FACTA UNIVERSITATIS Series: Physical Education and Sport, Vol. 18, No 3, 2020, pp. 621 – 634., ISSN 1451-740X (Print) ISSN 2406-0496 (Online) https://doi.org/10.22190/FUPES200609060S [М24]
Malićević, А., Tasić Mitić, I., Stojadinović, A. (2020). THE STUDENT AS AN ACTIVE RECIPIENT OF LITERARY ART. Review article, UDC 373.3.046.12:821.09, Facta Universitatis, Series: Teaching, learning and Teacher Education, Vol. 4, No2, 2020, pp. 139-146, ISSN 2560 – 4600 (Print) ISSN 2560 – 4619 (Online) COBISS.SR-ID 241074956, https://doi.org/10.22190/FUTLTE2002139M [М54]
Taсић Митић, И., Стојадиновић, А. (2021). Проблеми рецепције бајке у разредној настави, оригинални научни рад, УДК 371.3::82-343:398, DOI 10.46793/Uzdanica18.1.339T, УЗДАНИЦА 2021, XVIII/1; стр. 339–349. [М51]
Stakić, M., Stojadinović, A., Milovanović, B. (2022). Wild Instruments in Serbian Phraseology. Review Article, Teme, journal for social science, Vol. XLVI, No 1, pp. 051-073. UDK 788.1/.4:811.163.41’373,7, ISSN 0353-7319 (Print) ISSN 1820-7804 (Online) COBISS.SR-ID 559631, https://doi.org/10.22190/TEME210422003S [М23]
Стојадиновић, А., Тасић Митић, А., Спасић Стошић, А. (2022). Ефикасност интегративне наставе физичког васпитања и музичке културе у првом циклусу основног образовања и васпитања. Оригинални научни рад, Иновације у настави, XXXV, 2022/3, стр. 63-74, UDK 37.011.33::796.13:793.31, 371.315-057.874, ISSN 0352-2334, COBIS.SR-ID 4289026, https://doi.org/10.5937/inovacije2203063S [М23]
Tasić Mitić, I., Stojadinović, A., Spasić Stošić, A. (2022). The Effect of the Application of Individualized Instruction in Teaching Prose Texts. Review Article, Teme, journal for social science, Vol. XLVI, No 4, pp. 869-885. UDC 371.3::811.163.41, 371.311.1, ISSN 0353-7319 (Print) ISSN 1820-7804 (Online) COBISS.SR-ID 559631, https://doi.org/10.22190/TEME210416046T [М23]
Milosavljevic Đukic, T., Bogavac, D., Stojadinović, A., Rajčević, P. (2022). Parental Involvement in Education and Collaboration with School. International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education (IJCRSEE), Vol. 10, Issue 1, (pp.1–14) https://doi.org/10.23947/2334-8496-2022-10-1-1-136 [М51]
Stojadinović, A., Zdravković, V., Vučkovski Minevska J. (2022). Using Thematic Lesson Planning in Music Lessons at Younger School Age. TEACHER - International Journal of Education, Vol. 24. (pp. 62–67). University “St. Kliment Ohridski“, Bitola. ISSN: 1857-8888
Milosavljevic Đukic, T., Bogavac, D., Stojadinović, A. (2022). The Role of Extracurricular Activities in Improving the Educational Function of Primary School. TEACHER - International Journal of Education, Vol. 23. (pp. 22 – 37). University “St. Kliment Ohridski“, Bitola. ISSN: 1857-8888
Стојадиновић, А. (2012). Од народне бројалице до музичког ритма, Међународни научни скуп „Школа као чинилац развоја националног и културног идентитета и проевропских вредности: образовање и васпитање традиција и савременост“, Посебна издања, Научни скупови, књ. 14, Том II, стр. 573-578., УДК 784.67, 737.2.022, ISBN 978-86-7604-087-2, COBISS.SR-ID 195529996, Факултет Педагошких наука у Јагодини.
Стојадиновић, А., Здравковић, В., Момчиловић, З. (2019). Интегративни приступ дечјим народним играма са певањем у разредној настави. Традиционално и савремено у уметности и образовању, међународни научни скуп, Косовска Митровица 8 – 10 новембар 2019. године, Зборник сажетака стр. 98-100. Факултет уметности Универзитета у Приштини са привременим седиштем у Косовској Митровици. ISBN 978-86-83113-41-5, COBISS.SR-ID 280686348 [М34]
Стојадиновић, А., Тасић Митић, И., Спасић Стошић, А. (2021). Могућности интегрисања физичког васпитања и музичке културе у првом циклусу основног образовања и васпитања. Иновативни дидактички системи у васпитно-образовном раду, међународни научни скуп, Београд 21. мај 2021. године, Зборник резимеа, стр. 52-53. Универзитет у Београду Учитељски факултет. ISBN 978-86-7849-298-3 [М34]
Milanović, A., Anđelković, S., Stojadinović, A. (2022). Teacher as a Leader in Modern Education System. Management in Education – Contemporary Approaches and Perspectives, International Scientific Conference, November 25, 2022. Book of abstracts, pp. 51. University of Niš Pedagogical Faculty in Vranje. ISBN 978-86-6301-048-2, COBISS.SR-ID 80630281 [М34]
Стојадиновић, А., Спасић Стошић, А., Тасић Митић, И. (2022). Тематско планирање садржаја о традицији у разредној настави. Традиционално и савремено у уметности и образовању, трећи међународни научни скуп Факултета уметности Универзитета у Приштини са привременим седиштем у Косовској Митровици, Зборник апстраката, стр. 70-71. Косовска Митровица 22-23. децембар 2022. године. ISBN 978-86-83113-63-7, COBISS.SR-ID 84689929 [М34]