Naučne publikacije akademskog osoblja

NAPOMENA

Za tačnost unetih podataka o publikacijama, naučnim i umetničkim referencama odgovorni su autori.
Datum kreiranja: 10.02.2014.

Ivana Šorgić

Dodatne informacije

  • Lični podaci

  • Datum rođenja: 12.03.1984.
  • Mesto rođenja: Niš
  • Obrazovanje

  • Fakultet: Filozofski fakultet
  • Odsek / Grupa / Smer: Anglistika
  • Godina diplomiranja: 2008.
  • Spisak publikacija

  • Radovi u ostalim časopisima:

    1. Vlajković, I. (2010). “Uticaji engleskog jezika na srpski na planu pravopisa, leksike i gramatke u komunikaciji na Fejsbuku”. Komunikacija i kultura online, godina I, br. 1, str. 183-196.

    http://www.komunikacijaikultura.org/KK1/KK1Vlajkovic.pdf M53

    2. Vlajković, I., Stamenković, D. (2011). “Identitet jezika juga Srbije u komunikaciji na internetu”. Teme, 35(4), (ur.): Dragoljub B. Đorđević. Univerzitet u Nišu, str. 1559-1573. M24

    3. Kostić, M., Vlajković, I. (2012). “Canadian Anglophone Authors Translated into Serbian: Research and Result Analysis”. Canada in Eight Tongues: Translating Canada in Central Europe, (ur.): Katalin Kurtosi. Masarikov univerzitet, Brno, str. 97-105. M33

    4. Stamenković, D., Vlajković, I. (2012). “Jezički identitet u komunikaciji na društvenim mrežama u Srbiji”. Jezik, književnost, komunikacija: zbornik radova. Jezička istraživanja, (ur.): Biljana Mišić-Ilić, Vesna Lopičić. Filozofski fakultet, Niš, str. 212-224. M14

    5. Vlajković, I., Stamenković, D. (2013). “Metaphorical Extensions of the Colour Terms 'Black' and 'White' in English and Serbian”. Šesti međunarodni interdisciplinarni simpozijum Susret kultura – Zbornik radova, (ur.): I. Živančević Sekeruš. Univerzitet u Novom Sadu, str. 547-558. M33

    6. Vlajković, I. (2014). “Facial Features in English and Serbian Idiomatic Expressions”. Savremena proučavanja jezika – Zbornik radova sa V naučnog skupa mladih filologa Srbije, (ur.): Prof. dr M. Kovačević. Univerzitet u Kragujevcu, str. 173-183. M45

    7. Šorgić, I., Nešić, M. (2017). “Cognitive Inhibition Tested by Stroop Colour Word Task in EFL Teachers as Successive Bilinguals”. Facta Universitatis, series Linguistics and Literature, (ur.) Vladimir Ž. Jovanovič. Univerzitet u Nišu, str. 209-218. M51

    8. Šorgić, I., & Đorđević, J. (2021). Stavovi studenata stranih filologija na Filozofskom fakultetu u Nišu: budući nastavnici stranog jezika o potrebama učenika stranog jezika. U J. Đorđević & V. Simović (ur.), Strani jezici na društveno-humanističkim departmanima Filozofskog fakulteta u Nišu: retrospektiva u čast jubileja (str. 137–153). Filozofski fakultet u Nišu. M45

    9. Šorgić, I., & Tatar, N. (2021). Percepcija anglicizama od strane studenata Komunikologije i novinarstva i studenata Anglistike – psiholingvistički pristup. . Philologia Mediana 13 (2021), str. 879‒895. Filozofski fakultet u Nišu. M51

    10.Đorđević, J., & Šorgić, I. (2022). Sociocognitive Discourse Structures Presenting Suffering during the Corona Crisis: Can We Trust the News?. From Uncertainty to Confidence and Trust, 18, 13. M45

     

     

    II Stručni radovi/prevodi/prikazi:

     

    1. Vlajković, I. (2011). “Orthodox Priests and the Protestant Roma (A Bit of Empirical Research from the South of Serbia)”. Orthodoxy from an empirical perspective (ur.) M. Blagojević, D. Todorović. Institut za filozofiju i društvenu teoriju/Jugoslovensko udruženje za naučno istraživanje religije. Beograd – Niš, str. 175-189

    2. Vlajković, I. (2011). “Religions of the world” (prikaz dela). Politikologija religije, 5(2), (ur.): Dragoljub B. Đorđević, Predrag Stajić. Prometej, Novi Sad, Leskovački kulturni centar, Leskovac, str, 265-268. M54

  • Radovi na naučnim skupovima međunarodnog značaja:
    1. Language for Specific Purposes: Trends and Perspective, 17-18 September 2021, Budva, Montenegro. Future foreign language teachers about the needs of foreign language learners 
    2. Constructing Confidence and Trust Online (CoConTrustO), 9 October 2021, Zadar, Croatia. Negotiating truth between persuasive pro-vaccination memes and readers' comments
    3. Foreign Language Teaching in and for European Contexts/FoLATE - Rethinking Languages in Present-day Europe, 17 December 2021, Vlora, Albania. New Alternatives for Global Warming and Climate Change in Online Media.
    4. 1.16th ESSE Conference, 29 August - 2 September 2022, University of Mainz, Germany. “CORONAVIRUS FIGURES WORSE THAN EVER”: What framing and discourse structures on Blic.rs communicate to audiences amid crisis
    5. Comparing Confidence and Trust Online and Offline, 8 -17July 2022, Chemnitz.

    Different realities surrounding the 2022 Russo-Ukrainian conflict: The cases of Russia Today and CNN

Poslednji put izmenjeno subota, 24 jun 2023 13:59