NAPOMENA
Za tačnost unetih podataka o publikacijama, naučnim i umetničkim referencama odgovorni su autori.Nikola Tatar
Dodatne informacije
-
Lični podaci
- Datum rođenja: 21. 9 . 1984.
- Mesto rođenja: Niš
-
Obrazovanje
- Fakultet: Filozofski fakultet , Univerzitet u Nišu
- Odsek / Grupa / Smer: Anglistika
- Godina diplomiranja: 2007.
-
Spisak publikacija
-
Radovi u ostalim časopisima:
Tatar, N. (2016). A Short Overview of Prefixed Verbs in English and Serbian. Philologia Mediana, Vol. 8. 453–465. ISSN 1821-3332 UDC 811.111'367.625'373.611
Стаменковић, Д. и Татар, Н. (2016). Превођење енглеског глагола to run на српски језик: полисемија, контекст и остали изазови, Филолог, 13, 92–108.
ISSN 2233–1158, UDK 811.111’367.625:811.163.41. DOI: 10.21618/fil1613092s.
Tatar, N. (2018). Processing English Prefixed Verbs. Acta Medica Medianae, 57(4):137-143. UDC:159.953:811.111'367.625 doi:10.5633/amm.2018.0418
Tatar, N. & Stojković, M. (2019). ESP COURSES AND NEEDS ANALYSIS. Philologia Mediana, Vol. 11., 547–559. UDK 371.3::811.111’243 811.111’276.6 -
Radovi na naučnim skupovima međunarodnog značaja:
Tatar, N. (2009). “Identiteti Amerike u romanu Lolita Vladimira Nabokova“. Zbornik Jezik, književnost, identitet: Književna istraživanja, 155–165, Niš: Filozofski fakultet ISBN 978-86-7379 189-0 UDK 821.161.1.09-31
Tatar, N. (2010). “The Change of Meaning in English Post-Verbal Particles: Metaphor or Bleaching?“. Zbornik Jezik, književnost, promene: Jezička istraživanja, 479–487, Niš: Filozofski fakultet ISBN 978-86-7379-206-4 UDC 811.111’37Максимовић, С., и Татар, Н. (2017). Глаголска времена у насловима новинских чланака у британској штампи. Зборник Језик, књижевност, време: Језичка истраживања, 285 – 297. Ниш: Филозофски факултет ISBN 978-86-7379-446-4 UDK 811.111’366.58:070
Stanković, М., & Tatar, N. (2018). E-testing Versus Paper Testing in EFL in Higher Education: A Comparative Analysis of Student Performance with Reference to Anticipated Stress Level. In S. Čepon (Ed.), Proceedings of the 1st International Conference Languages for Specific Purposes: Opportunities and Challenges of Teaching and Research (pp. 19–28). Ljubljana: Slovene Association of LSP Teachers. COBISS.SI-ID=295685120 ISBN 978-961-91069-5-2 (pdf )