NAPOMENA
Za tačnost unetih podataka o publikacijama, naučnim i umetničkim referencama odgovorni su autori.Miloš Stojadinović
Dodatne informacije
-
Lični podaci
- Datum rođenja: 02.01.1994.
- Mesto rođenja: Ćuprija
-
Obrazovanje
- Fakultet: Filozofski fakultet
- Odsek / Grupa / Smer: Departman za psihologiju
- Godina diplomiranja: 2017.
-
Spisak publikacija
-
Radovi u ostalim časopisima:
Stojadinović, M. N., Ristanović, D. P., & Komnenović, M. S. (2021). Еffects of project-based learning on academic achievement: A meta-analysis. Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja, 53(2), 261-279.
Стојадиновић, М. (2020). Повезаност истрајности и академског постигнућа: метаанализа. Узданица, 17(2), 219- 232.
Стојадиновић, М. и Ђигић, Г. (2019). Стилови учења студената психологије и њихових наставника. Узданица, 16(2), 207-224.
-
Radovi na naučnim skupovima međunarodnog značaja:
Stojadinović, M. (2020, September 25-26). Attachment and implicit theories of intelligence amongst university teachers: a brief report. [Conference presentation abstract]. 16th Days of Applied Psychology, Niš, Serbia. https://www.psihologijanis.rs/dpp/arhiva/DPP2020.pdf
Stojadinović, M. (2019, September 27-28). Examination of educational socialization and selection hypothesis using Kolb's learning styles model. [Conference presentation abstract]. 15th Days of Applied Psychology, Niš, Serbia. https://www.psihologijanis.rs/dpp/arhiva/DPP2019.pdf