Naučne publikacije akademskog osoblja

NAPOMENA

Za tačnost unetih podataka o publikacijama, naučnim i umetničkim referencama odgovorni su autori.
Datum kreiranja: 23.10.2017.

Tatjana Milosavljević Đukić

Dodatne informacije

  • Lični podaci

  • Datum rođenja: 18.04.1974.
  • Mesto rođenja: Zaječar
  • Obrazovanje

  • Fakultet: Filozofski fakultet
  • Odsek / Grupa / Smer: pedagogija
  • Godina diplomiranja: 1997.
  • Spisak publikacija

  • Radovi u časopisima sa IMPACT faktorom:

    1. Momčilović, Z., Marković, S., Bogavac, D., Milosavljević Đukić, T., Bugarski, S. (2020). Motor skills of soccer players aged 16 – 18 regards to competition level and playing position,  FACTA UNIVERSITATIS, Series: Physical Education and Sportod, __Vol.18, No 1 , pp. 49-63 , DOI Number https://doi.org/10.22190/FUPES200114006M   ISSN   1451-740X (Print)  ISSN   2406-0496 (Online)

    2. Momčilović, Z., Marković, S., Vićentijević, A., Nešić, G., Bogavac, D., Milosavljević Đukić, T. (2019). Тhe relationship between technical and tactical elements of direct points with regard to the qualifications for the 2018 volleyball women’s world championship, FACTA UNIVERSITATIS, Series: Physical Education and Sportod, __Vol. 17, No 3, pp. 463-477, DOI Number https://doi.org/10.22190/FUPES190907041M  ISSN1451-740X (Print) ISSN 2406-0496 (Online)

  • Radovi u ostalim časopisima:
    1. Milosavljević-Đukić, T. (2012). Uticaj nivoa obrazovanja roditelja na njihove vaspitne postupke. Godišnjak Učiteljskog fakulteta u Vranju, 3,  ISSN 1820-3396,  137-156. 37.018.1:37.034(083.53)  37.018.262.
    2. Milosavljevic Đukic, T.,  Bogavac, D. (2017). Parental  educational style from the adolescent perspective, Facta Universitatis, Series: Teaching, Learning and Teacher Education, Vol. 1, No1, pp. 011-022, DOI: 10.22190/FUTLTE170405002M, ISSN 2560 – 4600 (Print), ISSN 2560 – 4619 (Online)     
    3. Bogavac, D., Milosavljevic Đukic, T. (2017). Non-formal education within the function of responsible parenting, International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education (IJCRSEE), The Association for the development of science, engineering and education, Vol 5, No 1,  (pp. 31 – 42) doi:10.5937/IJCRSEE1701031B, UDK 37.018.48       
    4. Milosavljevic Đukic, T.,  Bogavac, D.(2017). The influence of students’ family social status on their acceptance in a class team, TEACHER- International Journal of Education,  Vol. 13, No.1,  (pp. 59 – 73).  University “St. Kliment Ohridski“, Bitola.  eISSN: 1857-8888, DOI: 10.20544/teacher.13.08. 
    5. Милосављевић Ђукић, Т., Ценић, С. (2018). Планирање васпитног рада у функцији обезбеђивања услова за успешно остваривање васпитне функције школе, Годишњак Педагошког факултета у Врању, Универзитета у Нишу, Књига IX , 2/2018., pp. 55 – 100,     ISSN 2466-3905
    6. Milosavlјević Đukić, T., Bogavac, D., Radovanović, I. (2020). School as an educational environment from the pupils’ perspective. Educational space. Selected theoretical and practical approaches.Nowy Sacz: State University of Applied Sciences and Belgrade: Teacher Education Faculty. ISBN  978-83-65575-70-8
  • Radovi na naučnim skupovima međunarodnog značaja:

    1. Bogavac, D., Milosavljevic  Đukic, T. (2016). Pretpostavke funkcionalnih znanja iz perspektive učenika (Functional knowledge assumptions from the students' perspective), KNOWLEDGE International Journal Scientific papers, Vol 15.2, pp. 683 – 689, ISSN: 1857-92.   December, 16-18, Bansko, Bulgaria

    2. Милосављевић Ђукић, Т. (2019). Тешкоће, проблеми и специфичности у остваривању васпитне функције школе, Наука без граница II, Међународни тематски зборник, Приступи у образовању 3, Универзитет у Приштини, Филозофски факултет, Косовска Митровица, pp. 289-314,  ISBN 978-86-6349-123-6 

    3. Милосављевић Ђукић, Т. (2018). Нормативни оквири за васпитно образовну праксу као подршка у остваривању васпитног потенцијала школе, Наука без граница I: Образовање без граница 3 (трећа свеска), Међународни тематски зборник, Универзитет у Приштини, Филозофски факултет, Косовска Митровица, pp. 331-354,  ISBN 978-86-6349-105-2   

    4.    Momčilović, Z., Milosavljevic  Đukic, T., Spasić Stošić, A. (2018). Mишљења учитеља о значају и примени школе у природи у наставном процесу  (Teachers’ opinions on significance and implementation of outdoor school in the teaching process), KNOWLEDGE International Journal Scientific papers, Vol 28.3, pp. 865 – 870, ISSN: 2545-4439. ISSN:1857-923X   Institute of knowledge management, Skopje, Makedonija, decembar, 14-16.2018. Bansko, Bulgarija

    5. Милосављевић Ђукић, Т., Момчиловић, З., Спасић Стошић, А. (2020). Перцепција стручних сарадника о оспособљености наставника за реализацију задатака васпитног рада у основној школи, Наука без граница III, Међународни тематски зборник, свеска 4, Образовање и развој личности, Универзитет у Приштини, Филозофски факултет, Косовска Митровица,   pp. 69-97, ISBN 978-86-6349-154-0      

  • Radovi na domaćim naučnim skupovima:

    1. Милосављевић Ђукић, Т. (2018). Васпитне компетенције наставника као услов за јачање васпитне улоге школе у савременом друштву, Место и улога учитеља у савременом друштву, Тематски зборник, Педагошки факултет, Врање, стр.243-260. ISBN 978-86-6301-026-0

Poslednji put izmenjeno subota, 08 maj 2021 13:01