Naučne publikacije akademskog osoblja
Datum kreiranja: 23.12.2013.

Aleksandra Anđelković

Dodatne informacije

  • Lični podaci

  • Datum rođenja: 20.04.1976
  • Mesto rođenja: Leskovac
  • Obrazovanje

  • Fakultet: Filozofski fakultet Pristina, Beograd, N. Sad
  • Odsek / Grupa / Smer: Pedagogija
  • Godina diplomiranja: 1999.
  • Spisak publikacija

  • Monografije i poglavlja u monografijama:

    1. Анђелковић, А. (2017). Професионални развој у образовању-педагошки концепт наставника и изазови школске праксе. Врање: Педагошки факултет у Врању. ISBN 978-86-6301-022-2 UDK 371.132/.136(497.11) 371 (497.11) COBISS.SR-ID 228448268

     

  • Knjige i udžbenici:

    1. Popović. D. Anđelković A. (2017). Školski pedagozi o područjima rada pedagoga- praksa, teorija i zakonska regulativa /. U:  Turk, M. Kušić, S. Mrnjaus K., Zloković, J., Suvremeni izazovi u radu (školskog) pedagoga. Zbornik u čast Stjepana Stančića (str. 292-308). Rijeka: Filozofski fakultet u Rijeci Sveučilište u Rijeci ISBN 978-953-7975-46-3.

  • Radovi u ostalim časopisima:
    1.  Анђелковић, А. (2009). Узроци и облици испољавања конфликтних ситуација између наставника и ученика, Настава и васпитање, бр. 3, 443-457. ISSN 0547-3330.
    2.  Анђелковић, А. (2009). Извори конфликтних ситуација између наставника и ученика, Иновације у настави, бр. 2, 53-63. YU ISSN 0352-2334.
    3. Aнђелковић, А. (2010). Потреба за професионализмом у наставничкој професији, Годишњак Учитељског факултета у Врању, бр.1, 133-143. ISSN  1820-3396.
    4. Анђелковић, А. (2010). Проучавање наставничких схватања у функцији њиховог професионалног развоја, Педагошка стварност, бр 7-8, 592-604. ISSN 05534569.
    5.  Анђелковић А. (2011). Решавање конфликата између наставника и ученика као сегмент рада школских педагога, Методичка пракса, Врање: Учитељски факултет у Врању, бр.2, 227-236. YU  ISSN0354/9801.
    6. Анђелковић, А. (2012). Модели професионалног развоја наставника, Врање. Годишњак учитељског факултета у Врању. бр. 3, 125-137. ISSN 1820-3396.
    7. Анђелковић, А., Мирашевић Н. (2012): Ванучионичка настава – могућност вишеструких промена у настави. Методичка пракса, Учитељски факултет у Врању, бр.2, 237-250. YU ISSN 0354/9801.
    8. Анђелковић, А. (2012). Повезаност васпитног концепта наставника и професионалног развоја, Педагогија, бр. 3, 328-333. ISBN 0031-3807.
    9. Anđelković, A., & Spasić, D. (2015). Historical outlines of eugenics and its influences on education. Teme, 39(4), 1483-1493.
    10. Анђелковић, А. (2015). Практична знања - недостајућа карика  у професионалном усавршавању и раду наставника. Годишњак Учитељског факултета у Врању, бр 3, 125-137. ISSN 1820-3396
    11. Анђелковић, А. (2016). Сарадња и креативност наставника-алтернативе редукцији конфликата између наставника и ученика. Годишњак Учитељског факултета у Врању, бр 4, 197-209. ISSSN 1820-3396.
    12. Anđelković, A. K., Popović, D. R. (2017). University education of pedagogues meeting demands of school practice. Collection of papers of the faculty of Phlosophy of Priština, (47-3), 303-321 ISSN 0354-3293; UDK 37.014.3 371.13/.14 DOI: 10.5937/ZRFFP -14865.
    13. Anđelković, A. (2017). Critical pedagogy – movement for student′s voice, teacher′s autority and equality in education. Facta Universitatis Series: Teaching, Learning, and Teacher Education. Vol. 1, No2, 2017, pp.151–159. UDC 37.013; 37.064.2 DOI: https://doi.org/10.22190/FUTLTE1702151A.
    14. Anđelković, A. (2017). The teachers’ and students’ opinions about forms and dynamics of conflicts occurrence in elementary school. ITRO: A journal for information technology, education development and teaching methods of technical and natural sciences. Technical faculty "Mihajlo Pupin" Zrenjanin, ISSN 2217-7949.

  • Radovi na naučnim skupovima međunarodnog značaja:

    1. Поповић, Д., Анђелковић, А. (2012). Creation of Nurturing Environment for the Developement of Giftedness, Innovative potential of educational space of subjects in the condition of education modernization, IV International Scienticific Conference, Southern Federal University Education and Applied Psichology Faculty, Rostov Institute of Further Training and Retraining of Educators. Russia: Rostov -on- Don.ISBN 978-5-87872-704-4
    2. Anđelković, A., Popović, D. (2016). Critical approach to pedagogues’ education – experiences from Serbia. In K. Aškerec (Ed.), Quality of University Teaching and Learning, (pp.43-51). Brdo pri Kranju, Slovenia: Centar of the republic of Slovenia for Mobility and European Educational and Trainning Programmes CMEPIUS and Ministry of the Republic of Slovenia for Education, Science and Sport. ISBN 978-961-6628-50-1 (pdf). UDK 378.147(082)(0.034.2).
    3. Anđelković, A. Popović, D., Spasić, A. (2018). Determinantes of Intercultural Sensitivity of Students. International Scientific Conference: Internationalisation Enhancing Quality of Learning and Teaching. Brdo pri Kranju, Slovenia: Centar of the republic of Slovenia for Mobility and European Educational and Trainning Programmes CMEPIUS and Ministry of the Republic of Slovenia for Education, Science and Sport, wich was held 2.March, book of apstract.
    4. Поповић, Д., Анђелковић, А. (2017). Положај и задовољство професијом у школском контексту. Зборник сажетака са међународног научног скупа у организацији  Филозофског факултета Универзитета у Приштини са привременим седиштем у Косовској Митровици Наука без граница, одржан 22-23. септембар (222-223) ISBN 978-86-6349-077-2.
    5. Анђелковић, А. (2017). Подстицаји и перспективе професионалног развоја наставника у школи. Зборник сажетака са међународног научног скупа Наука и стварност у организацији Филозофског факултета на Палама Универзитета у Источном Сарајеву, одржан 20.5.

     

     

  • Radovi na domaćim naučnim skupovima:
    1. Aнђелковић, А. (2009). Неприхватљиви облици понашања у школи и настава у природи као могућност њихове превенције. Научни скуп са међународним учешћем: Школа у природи као фактор социјализације и могућност сузбијања насиља у школи. (Ур.) Сунчица Денић-Михаиловић, Врање: Учитељски факултет у Врању, 134-147. ISBN 978-8682695813 COBISS.SR-ID 185612300.
    2. Aнђелковић, А. (2010). Професионални развој наставника у националним и глобализацијским околностима. Научни скуп са међународним учешћем: Могућност националног васпитања у време глобализације. (Ур.) Сунчица Денић-Михаиловић. Врање: Учитељски факултет у Врању, 302-313. ISBN978-86-82695-71-4 COBISS.SR-ID 176593932.
    3. Анђелковић, А. (2011). Професионални развој наставника у функцији хуманизације односа у школи. Васпитање за хумане односе проблеми и перспективе”,    Научни скуп са међународним учешћем, Ниш: Филозофски факултет, 223-235. ISBN978-86-7379-197-5 COBISS.SR-ID 178098188.
    4.  Анђелковић, А. (2012). Усклађеност иницијалног образовања и актуелности праксе као модел хуманизације положаја школских педагога, Наука и савремени универзитет 2, Научни скуп са међународним учешћем, Ниш: Филозофски  факултет. ISBN 978-86-7379-264-4, COBISS.SR-ID 194791436.
    5.  Анђелковић А. (2013). Од професионалног развоја наставника ка квалитету учења и поучавања, Међународни научни скуп: Ужице, Учитељски факултет, Настава и учење – квалитет васпитно-образовног процеса.
    6. Анђелковић, А., Поповић, Д., (2014). Иницијално образовање наставника као извор различитих ставова наставника према професионалном усавршавању.  Савремене тенденције у наставним и ваннаставним активностима на учитељским (педагошким) факултетима (528-541) У С. Денић-Михаиловић (ур.), Врање: Учитељски факултет, Универзитет у Нишу, одржан 6. 12. 2013. ISBN 978-86-6301-011-6 COBISS. SR 207648268.
    7. Анђелковић, А. (2016). Образовање даровитих: право на  посебност и развој.  Зборник радова са 11.симпозијума Васпитач у 21. веку (стр. 201-208). М. Јоковић (ур.). Алексинац: Висока школа за васпитаче струковних студија Алексинац, одржан марта, 2015, Сокобања. ISBN 978-86-7746-581-0 COBISS. SR-ID 221212172.
Poslednji put izmenjeno nedelja, 08 april 2018 23:12