NAPOMENA
Za tačnost unetih podataka o publikacijama, naučnim i umetničkim referencama odgovorni su autori.Aleksandra Milanovic
Dodatne informacije
-
Lični podaci
- Datum rođenja: 09.2.1989.
- Mesto rođenja: Vranje
-
Obrazovanje
- Fakultet: Filozofski fakultet
- Odsek / Grupa / Smer: Pedagogija
- Godina diplomiranja: 2012
-
Spisak publikacija
-
Radovi u ostalim časopisima:
Милановић, A. (2025). ОБРАЗОВАЊЕ У ДИГИТАЛНОМ ДОБУ – ПРИЛОГ РАЗУМЕВАЊУ ДЕЛА БИЉАНЕ НОВКОВИЋ ЦВЕТКОВИЋ. Годишњак Педагошког факултета у Врању, књига XVI, 1/2025, DOI: 10.5937/gufv2501103M, 101-103, CIP 378(497.11), ISSN 1820-3396, COBISS.SR-ID 221686284
Novković Cvetković, B., Milanović, A., Maksimović, J. (2023). Student Perfomance Assessment in Online Learning Environment. Facta Universitatis, Series: Teaching, Learning and Teacher Education, 7(2). (Online). DOI: 10.22190/futlte230507027n ISSN: 2560-4619
Milanović, A. (2022). Reflective and Mentoring Practice – Conditioned Segments of Teaching. Facta Universitatis, Series: Teaching, Learning and Teacher Education, 6(1), p. 91-101. DOI: 10.22190/FUTLTE220519006M
Novković Cvetković, B., Stanojević, D. i Milanović, A. (2020). Application of Computers in Teachingand Learning from the Teacher’s Point of View, TEME,44(4), 1231–1244.
ISSN 1820-7804, COBISS.SR-ID 559631, UDK 371.3:004Milanović, A. i Novković Cvetković, B.(2020). ICT in Teaching – Once A Choice, Now A Necessity, Facta Universitatis, Series: Teaching, Learning and Teacher Education, 4(2), 147–156. ISSN 2560-4600, DOI: https://doi.org/10.22190/FUTLTE2002147M
Максимовић, Ј., Османовић, Ј. и Милановић, А. (2019). Теоријски приступ холистичкој образовној парадигми, Годишњак Педагошког факултета у Врању, 10(1), Врање, 43–54. UDK 37.012:303.022/.023, ISSN 2466-3905, COBISS.SR-ID 221686284
Maksimović, J., Osmanović, J. i Milanović, A. (2018). John Amos Comenius’ contribution to the development of the didactic methodology, Siedleckie Zeszyty Komeniologiczne JAN AMOS KOMEŃSKI W EPOCE WSPÓŁCZESNOŚCI, Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach, 89–105. ISSN 2450-7245
Milanović, A. (2018). Pedagoški potencijal muzeja- muzej kao centar obrazovanja i učenja, Годишњак за ПЕДАГОГИЈУ, Год. III(2), Univerzitet u Nišu Filozofski fakultet, 73–90. UDK 37:069, ISSN 1821-4770, COBISS.SR-ID 174017804
Милановић, А. (2017): Теорије о даровитима, Годишњак Учитељског факултета у Врању, 191–201.
UDK 37.042:159.928.23, ISSN 1820-3396, COBISS.SR-ID 221686284Крстић, А. и Османовић, Ј. (2015): Мотивисаност наставника за професионални развој и саморазвој,
Годишњак Учитељског факултета у Врању, 187–200. UDK 371.13/.15, ISSN 1820-3396, COBISS.SR-ID 174488844 -
Radovi na naučnim skupovima međunarodnog značaja:
Milanović, A., Simonović, N. & J., Maksimović (2025). PREVENTING PEER VIOLENCE AT HIGH SCHOOL AGE - A REASON FOR INTRODUCING PEDAGOGY IN THE CURRICULUM OF THE REPUBLIC OF SERBIA, PROCEEDINGS BOOK, 5th WORLD YOUTH STUDIES CONGRESS, EDITOR Dr. Nguyen Thi Bich Van, ISBN: 979-8-89695-125-4, Roma, Italy: Liberty Publishing House. p. 84-92, https://www.worldyouthconference.org/_files/ugd/614b1f_82c3a7c2620b4bf59f83a594641ad25d.pdf
Milanović, A. i Maksimović, J. (2024). Komparativna analiza istraživanja faktora neuspeha darovitih. Zbornik radova. Međunarodni naučni skup, JUBILARNI 30. OKRUGLI STO O DAROVITIMA, Faktori neuspeha darovitih: kako ih prevazići? Visoka škola za obrazovanje vaspitača Mihailo Palov, Vršac. ISBN: 978-86-7372-327-3, 30 (2025), COBISS.SR-ID 171563273 p.178-187
Milanović, A., Maksimović, J. & B., Novković Cvetković (2024). Educational Practice Supported By Use of ChatGpt. Book of Proccedings. International Scientific Conference. Pedagogical Faculty in Vranje, University of Niš. CIP 37.091:004.8(082)(0.034.2), ISBN 978-86-6301-060-4, COBISS.SR-ID 168080393,p. 221-233 https://doi.org/10.46.793/EDAI24.221M
Anđelković, S., Tasić, M. & A. Milanović (2024). EDUCATIONAL COMPUTER SOFTWARE AIMED AT IMPROVING THE QUALITY OF ELEMENTARY MATHEMATICS INSTRUCTION. Book of Proceedings. 1ST INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE Teaching, Learning and Teacher Education (TLTE), Quality of Teaching and Learning (QTL) – Reality and Possibilities. Pedagogical Faculty in Vranje, University of Niš. p. 349-364. ISBN 978-86-6301-055-0, COBISS.SR-ID 149039369
Novković, B., Mladenović, M. & A., Milanović (2024). HYBRID LEARNING – THE EDUCATIONAL CHALLENGE OF THE DIGITAL AGE. Book of Proceedings. 1ST INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE Teaching, Learning and Teacher Education (TLTE), Quality of Teaching and Learning (QTL) – Reality and Possibilities. Pedagogical Faculty in Vranje, University of Niš. p. 315-321. ISBN 978-86-6301-055-0, COBISS.SR-ID 149039369
Milanović, A., Anđelković, S., Stojadinović, A. (2023). Teacher as a Leader in Modern Educational System. International Scientific Conference, Menagement in Education, Contemporary Approaches and Perspectives. Facta Universitatis, Series: Teaching, Learning and Teacher Education, 7(1). p.169-179. DOI: 10.22190/FUTLTE221115017M
Мilanović, A., Novković Cvetković, B. i Maksimović, J. (2020). Digital Literacy– an important component
of Future Teacher′s education. Zbornik radova sa međunarodnog naučnog skupa, The strategic direction of
the developmnent and improvement of higher education quality: challenges and dilemmas, 187–199. Zbornik uredili Emina Kopas Vukašinović i Aleksandar Stojadinović. Vranje: Pedagoški fakultet, Jagodina: Fakultet pedagoških nauka.
ISBN 978-86-6301-039-0, COBISS.SR-ID 24476169, UDK 316.774Maksimović, J. i Milanović, A. (2020). Constructivist approach in the research of giftedcharacteristics,
significance and benefits. Tematski zbornik broj 25 sa međunarodnog naučnog skupa: Kompleksnost fenomena darovitosti i kreativnosti-izazovi: pojedinac i društvo, 265–278. Vršac: Visoka škola za obrazovanje vaspitača Mihailo Pavlov; Arad, Rumunija: Univerzitet De Vest AurelVlajku.
Zbornik uredili Grozdanka Gojkov i Aleksandar Stojanović. UDK: 37.022, ISBN 978-86-7372-281-8, 25,
ISSN 1820-1911, UDK 371.95, CIP 159.928053.5(082), COBISS.SR-ID 15815945Османовић, Ј. и Милановић, А. (2020). Условљеност познавања комплексности феномена и
потенцијалних начина идентификовања даровитих и креативних ученика у школском контексту,
Tematski zbornik broj 25 sa međunarodnog naučnog skupa: Kompleksnost fenomena darovitosti i
kreativnosti-izazovi: pojedinac i društvo, 319–328. Vršac: Visoka škola za obrazovanje vaspitača Mihailo Pavlov; Arad, Rumunija: Univerzitet De Vest Aurel Vlajku. Zbornik uredili Grozdanka Gojkov i Aleksandar Stojanović. UDK: 37.022, ISBN 978-86-7372-281-8,25, ISSN 1820-1911, CIP 159.928-053.5(082), COBISS.SR-ID 15815945Ценић, Д и Крстић, А. (2014): Примена иновативних наставних метода за повећање постигнућа
студената путем акционог истраживања, Међународна конференција ЕDUvision 2014: Содобни
пристопи поучевања прихајајочих генерациј, Љубљана: Народна универзитетна књижица, 418–427. -
Radovi na domaćim naučnim skupovima:
Крстић, А. (2014): Улога наставника у педагошко саветодавном раду, Тематски зборник Могућности модификовања васпитно-образовног рада и методике разредне наставе, Врање: Учитељски факултет, 221-233. ISBN 978-86-6301-018-5, COBISS.SR-ID 212581132
