NAPOMENA
Za tačnost unetih podataka o publikacijama, naučnim i umetničkim referencama odgovorni su autori.Marko Stanković
Dodatne informacije
-
Lični podaci
- Datum rođenja: 29.03.1988
- Mesto rođenja: Leskovac
-
Obrazovanje
- Fakultet: OAS: Matematički fakultet, Univerzitet u Beogradu; MAS: Matematički fakultet, Univerzitet u Beogradu; DAS: Prirodno-matematički fakultet, Univerzitet u Nišu
- Odsek / Grupa / Smer: OAS: Profesor matematike i računarstva; MAS: Profesor matematike i računarstva; DAS: Doktorska škola matematike
- Godina diplomiranja: OAS: 2011; MAS: 2012; DAS: 2023
-
Spisak publikacija
-
Knjige i udžbenici:
Милена Богдановић, Марко Станковић, Марија Тасић, Елементарни математички појмови: теорија и задаци, (уџбеник) Врање: Педагошки факултет, 2019, ISBN - 978-86-6301-031-4, COBISS.SR-ID - 279809804
-
Radovi u časopisima sa IMPACT faktorom:
Marko Stanković, Miroslav Ćirić, Jelena Ignjatović, Simulations and bisimulations for fuzzy multimodal logics over Heyting algebras, FILOMAT, accepted for publication (M22)
-
Radovi u ostalim časopisima:
Марко Станковић, Геометријска непрекидност, Годишњак учитељског факултета у Врању, књига 5, стр. 39-50, Врање 2014. ISSN 1820-3396, COBISS.SR-ID 174488844 UDK 510.223 (М52)
Марко Станковић, Ђорђе Стакић, Милена Богдановић, Марија Јордановић, ВИКИПЕДИЈА КАО МОГУЋНОСТ ЗА ИНОВАЦИЈЕ У НАСТАВИ ИНФОРМАТИКЕ НА ПРИМЕРУ УЧИТЕЉСКОГ ФАКУЛТЕТА, Иновације у настави, XXVIII, 2015/4, стр. 114–120. ISSN 0352-2334, (М52)
Марко Станковић, Милош Станковић, ЗАКЉУЧИВАЊЕ ПО АНАЛОГИЈИ, Методичка пракса, вол. 13 , 2015/4, стр. 355-366, Београд. ISSN 0354-9801, UDK 37 (М53)
Marko Stanković, Computable function and lambda calculus, TIO 2016, 6th International Conference Technics and Informatics in Education, Čačak, 28-29th May 2016; University of Kragujevac, Faculty of Technical Sciences, Čačak 2016. ISBN 978-86-7776-192-9, COBISS.SR-ID 223674636, UDC 004.41/.42:519.68 (М33)
Đorđe Stakić, Marija Tasić, Marko Stanković, and Milena Bogdanović. “Students’ Attitudes Towards the Use of Wikipedia: A Teaching Tool and a Way to Modernize Teaching”. Área Abierta, vol. 21, no. 2, 2021, pp. 309-25, doi: https://doi.org/10.5209/arab.72760 (M51)
-
Radovi na naučnim skupovima međunarodnog značaja:
Марко Станковић, Марија Јордановић, Сања Јанковић, ПРИМЕНА ПРОГРАМСКОГ ПАКЕТА GEOGEBRA У ЦИЉУ ОСАВРЕМЕЊИВАЊА НАСТАВЕ МАТЕМАТИКЕ, Компетенције васпитача за друштво знања, тематски зборник, стр. 547-554, Кикинда 25. октобар 2014. ISBN 978-86-85625-17-6, UDC 371.3::51 (М33)
Marko Stanković, Computable function and lambda calculus, TIO 2016, 6th International Conference Technics and Informatics in Education, Čačak, 28-29th May 2016; University of Kragujevac, Faculty of Technical Sciences, Čačak 2016. ISBN 978-86-7776-192-9, COBISS.SR-ID 223674636, UDC 004.41/.42:519.68 (М33)
-
Radovi na domaćim naučnim skupovima:
Марија Јордановић, Марко Станковић, „Moodle“ платформа као софтверска подршка савременој настави, Савремене тенденције у наставним и ваннаставним активностима на учитељским (педагошким) факултетима, тематски зборник, стр. 364-376, Врање 2014. ISBN 978-86-6301-011-6, COBISS.SR-ID 207648268, UDK 378-057.875:37, 371.3, 371.13 (М45)
Марко Станковић, Математичка анксиозност, Могућности модификовања методике васпитно-образовног рада и методике разредне наставе, тематски зборник, стр. 180-192, Врање 2014. ISBN 978-86-6301-018-5, COBISS.SR-ID 212581132, UDK 371.3, 37.015.3 (М45)